j.f.s
Jag har samma fenomen med Win 8.1 och senaste version av Chrome.

mycke_nu skrev:
När jag klickar på en tråd för att läsa det senaste inlägget (när det tillkommit ETT nytt inlägg) så ser jag bara slutet av inlägget och måste skrolla för att se början.

Ungefär så här ser det ut:

[bild]

[länk]
På vilken sida befinner du dig när du klickar på länken? Och var klickar du?

Just nu kan jag inte återskapa felet, men jag brukar stå på sidan Bevakningar och klicka på ikonen för senaste olästa inläggen.

Chrome 34.0.1847.131 under OSX.

Nu hände det igen.

Jag klickade här på ikonen till vänster om rubiken och förväntade mej att få läsa hempularens inlägg. De tidigare inläggen hade jag redan läst.

Screen Shot 2014-05-10 at 13.34.18.png

och landade så här:

Screen Shot 2014-05-10 at 13.33.50.png

Instämmer, något har ändrats under gårdagen?

Nu när jag läste Bos inlägg så var det först rätt under en bråkdel av en sekund, sedan blev det fel och endast Snabbsvar syntes.

Efter att ha kört ett tjugotal omladdningar så får jag intrycket att problemet kommer i samband med att inspirationsbilderna laddas.

mycke_nu skrev:
Efter att ha kört ett tjugotal omladdningar så får jag intrycket att problemet kommer i samband med att inspirationsbilderna laddas.
Kan det vara så att ni har adblock på?

Det ordet får inte nämnas på detta forum ;) men det borde inte vara en orsak.

Det kanske inte borde men frågan är om det är det. Jag kan inte kolla eftersom jag inte använder det otyget av överlevnadsskäl.

j.f.s
För min del så är svaret jakande. Med den avstängd så funkar det som det ska.

Förekommer oavsett AdBlock i Chrome.

j.f.s
Minsann, du har rätt. Den här tråden funkar det inte för mig oavsett adblock eller inte.

Kan det hänga ihop med förkortningen av citat? Finns det "förkortade citat" på sidorna detta uppstår?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.