23 989 läst · 20 svar
24k läst
20 svar
Nya spisbibeln
Sida 1 av 2
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 24 358 inlägg
Då wikin är borta och därmed också spis-wikin har jag lagt upp den på google istället:
Nya Spisbibeln
Dessutom uppdaterad med de senaste förvecklingarna inom detta område med att pussla ihop spis med matning.
Nya Spisbibeln
Dessutom uppdaterad med de senaste förvecklingarna inom detta område med att pussla ihop spis med matning.
Kanonbra genomgång av scenarior! Världsklass! Klistra denna tråd, det måste vara det vanligaste ämnet inom Elforumet kring spisar/ugnar/hällar.
Medlem
· Stockholms län
· 533 inlägg
Försöker se den på min PC, men kan inte ladda ner från Google docs. Nån annan som har problemet också?
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 24 358 inlägg
Inte jag i alla fall . Vad betyder "kan inte"?
Medlem
· kronoberg
· 1 520 inlägg
Blir lite skön kvällsläsning i brist på annat
Toppen! Bra skrivet och formulerat Bo!
Det var en eller två hänvisningar som inte fungerade, dokument ej tillgängligt eller vad det stod.
Blir det lika för er andra också? Eller beror det på att jag kollar på telefonen tro...
Det var en eller två hänvisningar som inte fungerade, dokument ej tillgängligt eller vad det stod.
Blir det lika för er andra också? Eller beror det på att jag kollar på telefonen tro...
Medlem
· Stockholms län
· 533 inlägg
"Kan inte" betyder att när jag klickar på länken så får jag upp en text med "läser in..." och inget mer händer, mysko...
Medlem
· Stockholms län
· 533 inlägg
Intressant, när jag loggade in mig på Google fick jag tillgång till dokumentet! Tack för ett intressant dokument!
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 24 358 inlägg
Ok, man måste tydligen ha ett googlekonto och vara inloggad. Jag trodde inte att det krävdes.