Fail, aningens för lång 34 kilos stenskiva (jag måste ha blivit svag, gissade på betydligt mer).
2s19pbp.jpg

Säker arbetsmiljö...
2lw9kwy.jpg

Förberedelser
2d2hczp.jpg
x6slg.jpg
f1lb7o.jpg

Oljud
5kk8x5.jpg
2jafdde.jpg

Win, ett stycke hallhylla, en skiva kvar att kapa och okänt antal störda grannar...
1115oht.jpg
9053j8.jpg
 
Redigerat:
Jag gillar att du tagit konceptet bordssåg till en helt ny höjd ;) Men visst, gick att göra i lägenheten utan att damma ner för mycket. Själv hade jag nog kört det på frihand med lämplig klinga i vinkelslipen... utomhus!
 
Hahah underbart!
 
:D Riktigt underhållande - påminner mig om hur det var att bo i lägenhet...
 
Herre Gud vad jag skrattade! Tack för det, nu blir min fredagskväll genast lättare!
Lovar att kontra när mitt projekt börjar i oktober, fast jag undviker nog en bild på snarlik arbetsklädsel...

Fast jag begriper inte vad skivan gör i ett cykelrum? Men det spelar ju mindre roll....
 
Hehe...nöden är uppfinningarnas moder.

Gissar ppå att du hänger på Failblog med tanke på kommentarerna. :D
 
Man måste ju bjuda lite på när man gör dumheter också. Dammar gör det ju tack och lov inte eftersom allt binds upp av vattnet. Lite "lerigt" blir det däremot. Och jag kan ju inte gå ut sådär. Folk skulle ju kunna se mig...

Det stod sex stycken cyklar där till alldeles nyligen. Snart är det förhoppningsvis bara tre kvar. Så skylten var väl lite grann av humoristisk självkritik.

Det var faktiskt en granne som knackade på och undrade om det var jag som väsnades och om jag tänkte fortsätta i morgon. Hon skulle jobba i natt och ville sova i morgon. Jag meddelade glatt att jag också skulle jobba och att i morgon skulle det vara tyst =)

Min vidvinkel räckte inte till så jag fick skarva lite. Funderar på att sätta upp en tredje hylla ovanför. Jag har en skiva till. Dock inte någon mer sån smidig stålbalk, inte hellång iaf.
2hxsj86.jpg

Failblog ja, jag har kollade igenom alla inlägg för ett tag sedan. Kanske dags att uppdatera sig. Jag har även tittat igenom de 30000 första istheshit =)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.