33 376 läst · 28 svar
33k läst
28 svar
BiIder på sandlådor?
Hmmm.. där får man ju lite ideer.. snyggt och praktiskt.
tycker det är lite svårt med placeringen av sandlåda.
men får nog bli som dig thundercoat, får placera den i närheten av där vi ska bygga vårt garage med.
men får nog bli som dig thundercoat, får placera den i närheten av där vi ska bygga vårt garage med.
Medlem
· västra götaland
· 21 inlägg
Medlem
· västra götaland
· 21 inlägg
köpte en rulle på cheapy, stämde rätt bra i mått för min del...
http://www.cheapy.se/Produkt___VOLIERENAET_34929_____
såhär vart våran sandlåda, tusen tack för hälpend^_^b...den blev en stor hit för den lilla
som numer bara vill leka i lådan
Gorde dock ett täckt lock..
//
M
som numer bara vill leka i lådan
Gorde dock ett täckt lock..
//
M
jo 45*120 på det mesta, 45*70 på stöttorna till bordet och klyven 45*45 till locket....
måtten på lådan blev ungefär 250cm*135cm....används varje dag nu och rymmer
många sandslott...hade en vission att göra locket till flyttningsbart solskydd som
man kan "hänga" fast på den sidan som solen ligger på men får se om det blir av..
//
M
måtten på lådan blev ungefär 250cm*135cm....används varje dag nu och rymmer
många sandslott...hade en vission att göra locket till flyttningsbart solskydd som
man kan "hänga" fast på den sidan som solen ligger på men får se om det blir av..
//
M
Här får man massa bra idee´r! Alla sandlådor var jättebra och praktiska. En sandlåda kan, och behöver enligt mig, vara något mer än en 1.5x1.5m låda med sand i. Något mer behövs, som att man kan sitta där, ha ett trädäck över när den inte används eller bygga på en våning till.
Blir nog till att hitta på något själv snart.
Mvh
Stefan
Blir nog till att hitta på något själv snart.
Mvh
Stefan
Administrator
· Skåne
· 6 542 inlägg
Du har säkert redan byggt en sandlåda åt dina barn, men om du inte har det kan du kolla in det här blogginlägget som innehåller fina inspirationsbilder. En bild har jag för mig var på en båt. http://mobil.byggahus.se/bloggar/marlen+eskilsson/3009-10-skojiga-sandlador.htmlMagnusSt skrev:
Glöm inte läsa kommentarena till bloggen också.