S DanielF skrev:
När din fru har fyllt 18 år så kan hon kanske köra och då kan inte svärfar säga nej till lite ladd. Det är bara att stå ut ett par år till.
Hon är 29
 
F fsn skrev:
jag har väl inte sagt om du inte har elbil eller? Tror tom jag skrev elbil. Det har GöteborgsEnergi också, i sann politiskt korrekt sosse-anda men gjort.
Och de som inte har elbil är många fler, därmed så är avgiften neutral sett över alla abonnenter. Särskilt som väldigt många villaägare i Göteborg även har fjärrvärme.
 
F Fredrik-1980 skrev:
Det blev som det blev och de va inte direkt nån av oss som raggade upp den andre. De föll bara på plats. Vi gissa totalfel på varandras ålder, men då va det redan kört ;)
De va inget exter absolut inte.
.
Eller va sjöen har du me de att göra ???
Du kanske e en gammpojk kanske och en yokohamare är nårmala sällskapet?

Bor i södra sverige. Alltid gjort
Stå på dig! Moralisterna här på BH är ju otroliga. Följer även tråden om alkohol på jul och det är ju helt sinnesjukt. En tjej som fyllt 16 vet vad hon gör, inte så att någon utnyttjar den andre. Dessutom var du ju bara 27.
 
  • Gilla
mikethebik
  • Laddar…
A Anders_Nilsson skrev:
Stå på dig! Moralisterna här på BH är ju otroliga. Följer även tråden om alkohol på jul och det är ju helt sinnesjukt. En tjej som fyllt 16 vet vad hon gör, inte så att någon utnyttjar den andre. Dessutom var du ju bara 27.
Ja det är som religion vad folk tycker och besrämmer.
Här är 15 ok. lagen. Ändå pips det om nån e 16.
 
  • Gilla
mikethebik
  • Laddar…
S
F Fredrik-1980 skrev:
Påhopp. Avundsjuk? Är van vid det. Du e inte den förste.

Norrland? Är Från Västergötland har alltid bott.
Gammpojk, betyder en som e över 30 och har svårt att få kvinnor pga han e knepig och inåtvänd. Sån som Du?

och sånna kan roa sig me att fiska halva fritiden och göra upp eld och grilla fisken och ha en låda med 200 olika flug-drag i som han har knutit själv. Fjällräven byxor på jämt.

Exter betyder ovana

Yokohamare är ett glas brännvin
Har iofs en sambo men jag hade hellre varit gammpojk om alternativet är att dejta ett barn.

annars lät din beskrivning ungefär som jag uppfattar dig :)

Gott nytt år på dig!
 
B Bjober skrev:
Allt över 50kg är lovligt har jag hört.
Mitt ex vägde bara 38 kg som 32-åring... Gjorde jag fel som fick henne gravid? :crysmile:
 
  • Gilla
Bjober
  • Laddar…
S sjoelund skrev:
Mitt ex vägde bara 38 kg som 32-åring... Gjorde jag fel som fick henne gravid? :crysmile:
Min pappa vägde 49 kilo när han träffade min mamma. Borde jag säga upp min existens?
 
  • Haha
Bjober
  • Laddar…
S sjoelund skrev:
Mitt ex vägde bara 38 kg som 32-åring... Gjorde jag fel som fick henne gravid? :crysmile:
Ajajajaj, men du gödde upp henne ordentligt sedan då?
 
K Kane skrev:
Ajajajaj, men du gödde upp henne ordentligt sedan då?
Försökte, men det går inget vidare med veganer...
 
  • Gilla
BigR
  • Laddar…
S sjoelund skrev:
Försökte, men det går inget vidare med veganer...
Vi ska dra på nyår strax. 14 mil dit. Får ladda där över natten. Har frågat.

Sa jag betalar för det så klart. E du dum i huvet eller fick jag till svar. Han blev nästan förbannad.

PS ps ps. känner en vegan i släkten. En hon förståss. Jag hävdar att honung är veganskt. Hon säger annat.

Jag som e uppvuxen på gård vet att det är djur och odling hör i hop. Allså djuren behövs annars går de inte att odla nåt efter ett tag. De funkar inte utan djur för gösseln måste man ha.
Ho e från stan och tror inte på mej.
 
  • Gilla
  • Älska
Limpan4all och 3 till
  • Laddar…
F Fredrik-1980 skrev:
Vi ska dra på nyår strax. 14 mil dit. Får ladda där över natten. Har frågat.

Sa jag betalar för det så klart. E du dum i huvet eller fick jag till svar. Han blev nästan förbannad.

PS ps ps. känner en vegan i släkten. En hon förståss. Jag hävdar att honung är veganskt. Hon säger annat.

Jag som e uppvuxen på gård vet att det är djur och odling hör i hop. Allså djuren behövs annars går de inte att odla nåt efter ett tag. De funkar inte utan djur för gösseln måste man ha.
Ho e från stan och tror inte på mej.
Skäms! Känner du inte till att honungsindustrin är kolonial? De förslavade bina arbetar för den vite mannens njutning och tvingas byta sin högvärdiga produkt honung mot billig sockerlösning.
 
  • Haha
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
S sjoelund skrev:
Försökte, men det går inget vidare med veganer...
Då är hon nog ingen duktig vegan. Brorsan och hela hans familj är veganer eller ja de äter inget från djurriket men de är välgödda alla 3. Och de har gjord så nu de senaste 4-5 åren :p


För övrigt så är det tråkigt att så många här mår dåligt över att ts är ihop med en mycket yngre. Ni borde söka hjälp om ni har problem med att fungera i vardagen över andras val och liv =)
 
  • Gilla
mikethebik och 1 till
  • Laddar…
A Anders_Nilsson skrev:
Skäms! Känner du inte till att honungsindustrin är kolonial? De förslavade bina arbetar för den vite mannens njutning och tvingas byta sin högvärdiga produkt honung mot billig sockerlösning.
Han ska inte skämmas för ett påstående han har rätt om.

Ett glasburk med sirap omgivet av gula maskrosor och en honungsslev.
 
R Rkarlsson skrev:
Han ska inte skämmas för ett påstående han har rätt om.

[bild]
Men Fredrik-1980 hävdar ju att honung är vegansk, och du hävdar motsatsen. Så Fredrik har fel, inte rätt. I din text står det ju att bihonun INTE är veganske eftersom den är resultatet av binas arbete.
 
A Anders_Nilsson skrev:
Men Fredrik-1980 hävdar ju att honung är vegansk, och du hävdar motsatsen. Så Fredrik har fel, inte rätt. I din text står det ju att bihonun INTE är veganske eftersom den är resultatet av binas arbete.
Visst finns det frukt som pollineras av människor (industriellt). Men har man som vegan koll på om det är veganska äpplen i butiken? De är ju också resultat av binas arbete i normalfallet...
 
  • Gilla
Sven-Erik Hällgren
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.