Göran.W
Anmäld Bosch maskinen
 
raveper skrev:
Bosch kopian är inte borta än. Det behövs kanske lite mer påtyckningar.
Här kommer en skummis till [länk]

Känner mig inte riktigt 100 på makitas vinkelslipar men hittar iaf ingen på 1400w som liknar denna.

Och denna. [länk]
Cirkelsågen vågar jag svära på är fake, eftersom den är på 5000 rmp :)
 
Daniel78 skrev:
Cirkelsågen vågar jag svära på är fake, eftersom den är på 5000 rmp :)
Det är inte första gången det är stavfel på en fakemaskin. Jag kan inte förstå varför man lägger ner tid på att försöka kopiera en maskin, och sedan skriver fel på etiketten?
 
Fantastiskt..Både cirkelsågen och slipen är borta. Undrar varför Boschen är kvar.. Den är ju helt uppenbart en fake.
 
Pepparkaka skrev:
Det är inte första gången det är stavfel på en fakemaskin. Jag kan inte förstå varför man lägger ner tid på att försöka kopiera en maskin, och sedan skriver fel på etiketten?
Darfor att bade tillverkaren och forsaljaren kan luta sig tillbaka pa det om dom skulle aka fast: "Kolla. Det star ju faktiskt Maklta, inte Makita!" :D

Sa gor dom har borta i Asian iallafall. Nu ska jag ga och titta pa TV pa min fina nyinkopta Sonny och sedan kanske ta ett bloss pa en Marbloro. :p
 
Göran.W
Tack, annonsen är nu anmäld och kommer att granskas!
För effektivare behandling besvaras inte dessa anmälningar, men alla inkomna tips granskas så fort som möjligt.

Anmälde den igen den är för tusan inte ens i närheten lik en orginal
 
Tokyoboy skrev:
Darfor att bade tillverkaren och forsaljaren kan luta sig tillbaka pa det om dom skulle aka fast: "Kolla. Det star ju faktiskt Maklta, inte Makita!" :D

Sa gor dom har borta i Asian iallafall. Nu ska jag ga och titta pa TV pa min fina nyinkopta Sonny och sedan kanske ta ett bloss pa en Marbloro. :p
Jo, det kan jag mycket väl förstå. Men varför som i det här fallet skriva "5000 rmp" istället för "5000 rpm"...
 
Det är inte enbart fejk prylar från typ kina som har stavfel, på t.ex 3,5 tons dieseltrucken från världens 8: onde största trucktillverkare står det "hand brare" vid handbromsen. Tillverkad i kina och hela trucken är av bra kvalite. :)
 
Redigerat:
Med tanke på hur mycket felstavade skyltar/dokument/email som svenskar skriver så är det inte så konstigt att
det slinker igenom felstavningar från kineser :)

Jag skrattar fortfarande när jag går förbi den stora skylten som hänger ovanför en frysdisk på Ica Maxi i närheten, (den har hängt där i rätt många månader)

Chicken niggets.
 
Är inte det samma Ica maxi som tycker att nämnda chicken niggets passar bra i frysdisken som det står grönsaker på? ;)

Sent from my HTC Desire S using Byggahus
 
Mikael_L
Jag fortsätter offtopic nu, men sen ska jag skärpa mig, lovar. :)
kul-skyltar-net.jpg
 
Mikael_L skrev:
Jag fortsätter offtopic nu, men sen ska jag skärpa mig, lovar. :)
[bild]
Första lät intressant!? Återkommande kampanj?
 
Kattvovven skrev:
Första lät intressant!? Återkommande kampanj?
Som allt annat som har med julen att göra reas den väl ut till påsk ;)
 
raveper skrev:
Här finns en del intressanta maskiner. De verkar köra på alla märken.. [länk]
Med tanke på färgval och design så är det rätt uppenbart att dom flesta av maskinerna på den där sidan är tillverkade för att lätt kunna märkas med t.ex. Bosch eller Dewalt-etiketter.

En del har till och med redan etiketter som liknar Bosch, fast det står något annat..
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.