thomasx skrev:
Det där med att man blivit rånad har jag hört förr som ursäkt, verkar vara en standardursäkt, själv har jag lite svårt att tro på den. Att det är två bröder kan ju förklara två olika konton.
Ja dessutom bor de hemma hos föräldrarna + att grabbarna är inte direkt några små klena sparrisar (hittade deras fb profiler oxå... skrämmande vad lätt de är att hitta info om man bara vill.).
Skulle man vilja råna dem så får man ju adressen vid vinst, sen är det ju bara att åka dit och knacka på och säga hej ;)

Om det inte hade varit nå fuffens så hade han väl bara skrivit att det andra kontot var hans brors...
 
Länk till facebook?
 
  • Gilla
raveper
  • Laddar…
Anna1984 skrev:
Länk till facebook?
Varför?
Det är inte flashback..
 
  • Gilla
Remne och 1 till
  • Laddar…
Anna1984 skrev:
Länk till facebook?
Om du vill veta vilka det är, så skicka en fråga till dem på tradera, sen är det bara att börja nysta. Det är precis så enkelt som noone70 ger sken av ;)

Att här på BH lägga ut annans fb-profil är att bryta mot forumreglerna, IMO.
 
Har en kompis (+ hela hans familj) som blivit uthängd på flashback i samband med en mordutredning. Det var riktigt vidrigt ... Så att hänga ut någon på ett forum tänker jag inte göra, speciellt i en rent hypotetisk diskussion ang några tradera auktioner !
 
Förtal på nätet börjar ju uppmärksammas i ganska stor grad av polis och rättsväsende, så nuförtiden kanske man har hyfsade möjligheter att få rätt om man råkar ut för något dylikt. I alla fall lite ljus i den tunneln :)
 
FredrikR skrev:
Varför?
Det är inte flashback..
För att jag vill veta.
 
thomasx skrev:
Om du vill veta vilka det är, så skicka en fråga till dem på tradera, sen är det bara att börja nysta. Det är precis så enkelt som noone70 ger sken av ;)

Att här på BH lägga ut annans fb-profil är att bryta mot forumreglerna, IMO.
Ok :)
 
Det stämmer. Kopia it is
 
Ja, det är en äkta kopia inte en kopierad kopia.
 
  • Gilla
AxxChild
  • Laddar…
Stefan N skrev:
Ja, det är en äkta kopia inte en kopierad kopia.
Är du säker på det, ser lite ut som en låtsaskopia tycker jag :)
 
Jag tror inte man får sälja kopior på tradera även fast man skriver att det är en kopia.
 
raveper skrev:
Jag tror inte man får sälja kopior på tradera även fast man skriver att det är en kopia.
Rimligen inte, det lär ju fortfarande vara ett upphovsrättsbrott.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.