M
corre skrev:
Jag är osäker på om det är en kopia, men jag tycker loggorna är fel färg och felskurna.
[länk]
Alldeles riktigt. Detta är en MS391:
stihl_ms_3912.jpg

corre skrev:
Detta är en kopia iaf
[länk]
Ja.
 
  • Gilla
corre
  • Laddar…
Denna Bosch på blocket ser inte rolig ut.....eller????
3606009647.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Göran.W
Usch nä det var en dyr kopia
 
Väldigt likt budgetmaskinerna som säljs på Bauhaus, minns dock inte märket Hercules eller nåt i den stilen.
 
O
corre skrev:
Jag är osäker på om det är en kopia, men jag tycker loggorna är fel färg och felskurna.
[länk]

Detta är en kopia iaf
[länk]
Kunde inte hålla mig så jag gjorde en anmälan till Tradera ang. skruvdragaren.
Tog och anmälda motorsågen åxå....
 
Redigerat:
  • Gilla
corre
  • Laddar…
Verkar som det ökat med kopior på nätet senaste veckan. Tror man att de skall vara perfekta julklappar?
 
Robert-san01 skrev:
Verkar som det ökat med kopior på nätet senaste veckan. Tror man att de skall vara perfekta julklappar?
Det är alltid så när Julhandeln närmar sig, sen börjar det även dyka upp butiker med "otroliga" priser.
OCh som vanligt, lever man efter devisen "Låter det för bra för att vara sant, så är det för bra för att vara sant". Så klarar man sig långt.
 
  • Gilla
corre
  • Laddar…
Remne skrev:
Denna Bosch på blocket ser inte rolig ut.....eller????
[bild]
Nu är den borttagen.....hoppas verkligen inte någon blev 5700kr fattigare.....:thumbdown:
 
Man kan alltid skapa en mailkontakt innan den tas bort och sen ställa frågan om den är såld. En gissning är att man får ett "nej den finns kvar", "jag har en till" eller jag kan fixa fler / har en kompis som säljer en likadan"
 
Odjuret skrev:
Kunde inte hålla mig så jag gjorde en anmälan till Tradera ang. skruvdragaren.
Tog och anmälda motorsågen åxå....
Jag gjorde samma sak då och vi iaf glädjas åt att dessa är nedstängda nu :)
 
T
Stefan N skrev:
Mera skräp. [länk]
[bild]
Jag mailade Kjell och frågade om han var medveten om att det var en kopia han sålde, fick detta som svar:

Tack för upplysningen har blivit blåst är på väg att lämna tillbaka den Med vänlig hälsning, Kjell
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.