Varför har ni inte vaccinerat er?

  • Antal röster
    807
P
Staffans2000 Staffans2000 skrev:
Nej, för fan! Inte en coronatråd till!
Precis så. Svininfluensan orsakades inte av ett coronavirus.
 
MaxHugo
Bananskalare Bananskalare skrev:
Vad svamlar du om?
Det finns ingen logik
Dom moraliska frågorna som finns att diskutera. Kommer alltid finnas två läger.
"Grupp 1" gör det rätta och ställer den moraliska frågan till "Grupp 2"

"Grupp 2" tycker inte det är omoraliskt och anser "Grupp 1" överdriver.

Kanske missuppfattat ditt inlägg.
 
Tycker alla borde kolla på denna video

Det finns inget virus och ingen överdödlighet. Det finns bara människor som vill kontrollera andra människor, tyvärr köper de flesta detta av rädsla. Det största och värsta vapnet man kan använda.
 
  • Haha
  • Arg
  • Ledsen
  • Gilla
Borgir och 8 till
  • Laddar…
Staffans2000 Staffans2000 skrev:
Nej, för fan! Inte en coronatråd till!
Staffans
Nej, vi har ju gamla Coronavirustråden. Där har vi avhandlat Pandermix och Narkolepsi en gång, så en gång till är väl onödigt. Hittar man bara rätt inlägg så är det en riktigt bra genomgång.
https://www.byggahus.se/sok/?q=narkolepsi+pandermix&thread_id=367003
 
P
OlssonTobias OlssonTobias skrev:
Det finns inget virus och ingen överdödlighet. Det finns bara människor som vill kontrollera andra människor, tyvärr köper de flesta detta av rädsla. Det största och värsta vapnet man kan använda.
Tack för sammanfattningen. Det gör att jag slipper slösa bort en timme av mitt liv till ingen nytta.
 
  • Gilla
fribygg och 7 till
  • Laddar…
OlssonTobias OlssonTobias skrev:
Tycker alla borde kolla på denna video
Varför då?!
 
  • Gilla
kashieda och 4 till
  • Laddar…
W whak skrev:
Känner mest skepsis över ett vaccin som är framtaget i all hast
Det är inte ens ett riktigt vaccin... ;-) om man får tro nedan angivna länkar.
och om alla som står i vaccin-kön hade sett dessa filmer så tror jag många hade tvekat att stå kvar i kön...

kanske vore bra att Lyssna på denna man, innan du bestämmer dig för att skicka in främmnande vätska i armen.. han håller visserligen på i 1,5 tim. men förklarar att Sars Covid 2 funnits sen början på 2000-talet.
Fauci tog patent på Coronavirus 19 april 2002. Dvs innan det bröt ut första gången.
Så vem är det som tjänar pengar på detta? hmm
https://rumble.com/vjqnjz-ystein-rnne-139-bevisen.html
Du kan hoppa över introt till 9:45 min

Likaså förklarar Prefessor Sucharit Bhakdo, hur man bör tänka sig väldigt noga för. med det så kallade vaccinet. Vilka bakslag en andra och tredje dos kan få, att det kan vända sig emot kroppens egna immunförsvar.
https://rumble.com/vk4rgl-ystein-rnne-140-nya-rn.html
Han börjar ca 3:05

Lite skrämmande att DARPA även tänkt coronavirus som ett Biovapen..hmmm

Bemöt dem gärna med egen fakta (Det är inte mina påståenden, jag är bara budbärare)... Låter trots allt som att de har ganska mycket på fötterna i fråga om fakta ...? han räknar ju upp patentnr, så det är ju kontrollerbart t om. Till skillnad från vad som trumpetas ut i svensk media och i forum.

Folk har börjat vakna, men för vissa är det nog redan försent...

Eller som Peter Dazhak sa redan 2015: om att man måste påverka/lura folket via MEDIA och det verkar ju ha fungerat bra. ha ha,, bara kolla kvällstidningarnas förstasidor.

"Vi måste öka allmänhetens förståelse för behovet av medicinska motåtgärder som ett pan-coronavirusvaccin. En viktig drivkraft är media och ekonomin kommer att följa propagandan.
Vi måste använda denna propaganda till vår fördel, för att komma åt de verkliga problemen.
Investerare kommer att svara om de kan se en vinst på slutet av denna process. "


Källa: https://www.bitchute.com/video/dgvS4IGWkkAH/
Källa på YT:

Är det nåt som du tycker verkar vettigt, sprid det till de som ännu står i tankarna att spruta ner sig... Låt dem få veta först...Det kanske kan rädda någon...?

Två män står bredvid en röd bil med öppen motorhuv i en verkstad, text med jämförelse till vaccinering.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Wow
  • Haha
  • Arg
Borgir och 6 till
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
Om du inte förstod det så skriver jag det i klartext, människors lika värde på ett generellt plan. Återigen väljer du att titta på frågeställningen/problemet i ett för snävt kontext.

Om du ska få någon trovärdighet i ditt påstående att vaccinet är farligt för att det är utvecklat på kort tid behöver du visa det sambandet. Det tro fasen att vaccinen kunde utvecklas snabbare än tidigare när all världens regeringar sa ”utveckla - vi betalar”. Därtill behöver du visa var i de riktiga godkännanden som Sverige gett som bristerna finns jämfört med vaccin som tagit längre tid att utveckla. Jag är helt enkelt väldigt nyfiken på det påstådda sambandet mellan kort utvecklingstid och farligare vaccinverkan.
Titta här ;-)
https://rumble.com/vk4rgl-ystein-rnne-140-nya-rn.html
 
P
B Besiman skrev:
Det är inte ens ett riktigt vaccin... ;-) om man får tro nedan angivna länkar.
Men det bör man nog inte göra …
Det kanske kan rädda någon...?
Från vad?
 
  • Gilla
  • Haha
Borgir och 5 till
  • Laddar…
D jonas_t skrev:
Folkhälsomyndighetens siffror definieras på det viset, men inte Socialstyrelsens.
Socialstyrelsens siffror baseras på vad som står på dödsintyget, d v s vad en läkare uppfattat vara orsaken till dödsfallet.
Och det är ett fåtal som obduceras, vilket gör dödsfallsintyget lite subjektivt...
 
  • Gilla
Staffans2000
  • Laddar…
Staffans2000
P pmd skrev:
Vad beror det på?
På grund av att vaccinet inte är färdigutprovat. Experimentel vaccin. Men eftersom det anses vara en nödsituation godkänns det i förtid, trots att det beräknas ta flera år till innan det är färdigutvecklat, med det lilla förbehållet att tillverkarna kan två sina händer ifall det går åt pipsvängen.
Trump gav dem ett erbjudande de inte kunde tacka nej till. -vi betalar kostnaderna och står för alla risker, bara det går fort! Tryggt och säkert. Eller hur?

Staffans
 
Staffans2000
P pmd skrev:
Men det bör man nog inte göra …
Varför inte? Har du kollat igenom alltihopa redan, eller är allt lögn som inte stämmer överens med din tro och därför inte ens värt att beakta?

Staffans
 
Återigen några. Länkar jag inte orka klicka på
Det finns säkert en del sanning i det som framkommer. Men jag är övertygad om att det är mycket sär sanningen kanske är mer tveksam.
Nu när ganska miljoner har vaccinerat sig med pfizer och moderna så känns det som att det inte finns några värre biverkningar.
Då kan man konstatera att det är dumt att chansa med att inte vaccinera sig.

Är det några allvarliga biverkningar rapporterade när det dessa vaccinet?
Astra har döden inrapporterad. Då kan jag förstå att folk tvekar.
 
  • Gilla
BirgitS
  • Laddar…
Claes Sörmland
P pmd skrev:
Svaga på vilka sätt?
Oklara.
 
MaxHugo MaxHugo skrev:
Dom moraliska frågorna som finns att diskutera. Kommer alltid finnas två läger.
"Grupp 1" gör det rätta och ställer den moraliska frågan till "Grupp 2"

"Grupp 2" tycker inte det är omoraliskt och anser "Grupp 1" överdriver.

Kanske missuppfattat ditt inlägg.
Tror inte du har läst mitt inlägg
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.