Nu har jag (nästan) bestämt mig för att det får bli en gcm 8, även om jag gillar inställningarna bättre på 10an så har jag svårt att motivera det ganska mycket högre priset.

Den finns för 3695:- hem till mig på Duab, jag hade för mig att den låg på 3200 eller 3400 men det spelar ju mindre roll.

Är det någon som vet om den finns billigare någon annan stans, helst i sverige då jag skulle behöva den nästa vecka :surprised:.
 
Skaffade själv en 8s med stativ GTA 2600 för ett par timmar sedan, och det lär vara ett rejält lyft upp från min Lutz, som aldrig trots idogt justerande ville såga vinkelrätt, och vars bord till slut sprack - ngt som jag inte sörjde...
Här i Finland är maskiner av ngn anledning dyrare än hos er i Sverige, så jag fick betala 399€ för paketet, ca 4200 SEK blir det väl?
 
Redigerat:
Då fick du iofs ett bord till, så så mycket dyrare var det nog inte.

Anledningen till att jag frågar här istället för att söka själv är att forumet är formligen nerlusat med internet crawlare som är minst 100 gånger bättre än mig på att snoka fram ett bra pris.

Jag har försökt men jag är hopplös på att söka, det bästa jag fick var tidigare nämnda duab pris som jag hittade på prisjakt eller kellkoo eller vad det var. :)
 
Just GCM 8s brukar säljas till bra priser då och då. Ända ner till 2500 moneros har sett. Senast var det Bygma som hade hyggliga priser på dem.
 
bygma 2900 var det om jag inte minns fel. Ringde dit och dom hade några kvar till det priset trots att erbjudandet egentligen gått ut.

//
 
4700 för gcm8 och gta3700 just nu på byggma
 
Trilla skrev:
bygma 2900 var det om jag inte minns fel. Ringde dit och dom hade några kvar till det priset trots att erbjudandet egentligen gått ut.

//
Jaså... Vilken Bygma var det du ringde?
 
Om jag inte minns fel så tyckte jag att jag såg den för 1995:- + moms i en butik. Kan kolla upp det imorgon.
 
Det får du gärna göra thewolf, det är ju komplett snorbilligt! :)
 
gcm 800 tror jag kostar under 200gbp hos någon av dom vanliga drakarna.
 
Gcm 800??
 
CCPusher skrev:
Gcm 800??
snikis utan laser, tvingar o något mer
 
Åhå, men då känns en gcm 8 från svea bättre om man kan hitta den under 3k någonstans.
Pundet är väl ändå uppe i 13ånått igen och så frakt på det...
 
Har gcm 8s + gta 3700 för 4995:-
 
Har nog förväxlat den med någon annan maskin :-s 2950:- + moms var det visst... www.edstromsmaskin.se Vet inte om man kan se deras produkter på hemsidan utan att logga in... Sitter med mobilen och det är för bökigt att leta på deras hemsidan i den här lilla skärmen...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.