ullberg
Håller just nu på att testar hur bra min reservkraft (UPS) funkar, det är planerat strömavbrott vilket gav mig en bra möjlighet till test. Funkar bra just nu, vi får se hur länge det håller.

/U
 
fiskbuggaren skrev:
Det återstår att se.
Väntar gärna på resultatet.
 
Tittat på de spacklade sovrumsväggarna och taket som behöver slipas lite innan nästa omgång spackel. Suckat några gånger och sedan gått därifrån för att istället skruva ner några "dagishyllor" i tvättstugan.
 
Slipat, lackat, slipat, lackat :(
 
Hur går det egentligen phl? :)
 
hahalj
Bråkat med några radiatorer för att strypa flödet, lite våld och en svordom eller två så fick jag ordning på det tror jag. Får se imorgon om temperaturen har ändrat sig och om värmepumpen jobbar lite lugnare.
 
mexitegel skrev:
Hur går det egentligen phl? :)
Lååångsamt... Åtta dörrar som ska ha fyra lager grund plus ett topplager tar tid.
 
phl skrev:
Lååångsamt... Åtta dörrar som ska ha fyra lager grund plus ett topplager tar tid.
Jag betalade med glädje sprutlackering av mina elva innerdörrar i stället för att måla själv. Mycket bra resultat och jag anser att det var prisvärt.
 
Men det blir säkert fint i allafall. Och saker man gjort själv är man mest nöjd med. I alla fall jag :)
 
  • Gilla
Appendix
  • Laddar…
Henri skrev:
Jag betalade med glädje sprutlackering av mina elva innerdörrar i stället för att måla själv. Mycket bra resultat och jag anser att det var prisvärt.
Stod inför det valet men tyckte inte det var värt det. Dessutom hade jag ju inte kunnat jämra mig här om jag lejt bort jobbet ;-)
 
Förbereder inför morgondagens rivning av 50 m2 golv (som jag slipade, färglade och hårdvaxoljade för 5 år sedan). Stinkande platta gör att vi måste ventilera golvet...
 
Lackat, sabbat samt monterat en innerdörr =/
 
  • Gilla
D09 och 1 till
  • Laddar…
Bödde skrev:
...Stinkande platta gör att vi måste ventilera golvet...
Sicken osis.

Hoppas att ni får ordning på det!
 
Spacklat i tillfälliga badrummet.
 
KnockOnWood skrev:
Sicken osis.

Hoppas att ni får ordning på det!
Tack!!! Det ska nog ordna sig, men det känns tråkigt å göra om...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.