D09
Snyggat till kaminen som ska säljas 😭

Städat en massa och passat ungarna så sambon får plugga

Ikväll ska jag hälsa på pannrummet 😆
 
Tömt blomlådorna på komposten, ställt undan utemöblerna.
 
Mikael_L
D09 skrev:
Ikväll ska jag hälsa på pannrummet 😆
Aha, du har fått upp barskåpet nu ... ;)
 
  • Gilla
KnockOnWood och 1 till
  • Laddar…
D09
Mikael_L skrev:
Aha, du har fått upp barskåpet nu ... ;)
Har fräst ut ett vedträ, perfekt för en plunta he he

Sambon kommer aaaaaaldrig hitta den ;)
 
  • Gilla
Bo.Siltberg och 1 till
  • Laddar…
Fick godkänt för placering av lampor på ena uppfarten samt placering och bredd/längd på stengången till boden.
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
D09 skrev:
Har fräst ut ett vedträ, perfekt för en plunta he he

Sambon kommer aaaaaaldrig hitta den ;)
Då vet du vad temperaturtoppen någon gång i januari beror på...
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Borrat, fräst och kapat till en dockningsplåt till nya pelletspannan.
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Sprutlackerat ett element och satt platon på insidan av källarväggen. Gick så upp i arbetet att jag glömde både lunch och middag.
 
Monterat tillbaka gamla balkongtrappan tillfälligt efter omdräneringen. I väntan på nya altanen som blir av i vår.
 
Börjat bygga friggebod. Eller ja, det var igår egentligen, idag har jag tyvärr inte gjort någonting nästan, har ösregnat nästan hela dagen. Var ute lite nu på kvällen och limmade ihop ett par 45x95or till en stolpe som skall bära nockbalken, limträ 66x315mm.

Är ledig imorgon och på tisdag, hoppas kunna få upp hela stommen tills dess. Får se hur det går. Virket finns på plats, så det är bara att börja såga / skruva och spika imorgon 0645 (är det ok för grannarna tror ni?).
 
vectrex skrev:
Virket finns på plats, så det är bara att börja såga / skruva och spika imorgon 0645 (är det ok för grannarna tror ni?).
Ja, de flesta byggarbetsplatser startar väl igång vid 7-snåret så varför inte du?
 
vectrex skrev:
Är ledig imorgon och på tisdag, hoppas kunna få upp hela stommen tills dess. Får se hur det går..
Enligt yr.no ska det vara uppehållsväder både under måndag och tisdag i delar av Västra Götaland. Om det stämmer passar det ju bra med din ledighet.
 
Ja, vädret kunde knappast varit bättre! Det går undan utan småbarn kring benen... ImageUploadedByByggahus.se1379935187.632303.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Kjell_G
  • Laddar…
D09
Visat upp kaminen som ska säljas...

Nästan så jag ångrar mig :(

Har alltid gillat den 😢
 
D09 skrev:
Visat upp kaminen som ska säljas...

Nästan så jag ångrar mig :(

Har alltid gillat den 
Bild? :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.