Vi har dessa badrumskommoder från Ballingslöv och jag är inte alls nöjd. Smäckiga och fula med loggan synlig. Kanske prisvärda (vi bor i nyproducerat så jag har inte koll på vad kommoder kostar)?

Men med tanke på hur noga ni verkar vara med detaljer är jag förvånad att ni väljer dessa.
 
Kostar 5 500 ca. Jo loggan är ett problem, sedan ville tjejen ha större fack i undre lådan för handdukar etc vilket inte gick att ordna med Bright. Loggan kan man lösa genom att betala en tusing extra och få en lucka utan loggan.

Aspen har en modell också ska titta på den
 
Duravit har något liknande med samma estitik, upplever kvaliteten som riktigt vettig
 
T
De hade en del snygga, dålig info om bredd etc, sak titta lite mer, tack för tips
 
Vet ej hur Miller ser ut nu för tiden , ett par år sen jag satte dom .
Men det är nog det finaste och med bäst kvalité jag satt upp i badrum.
 
Var nog ingen av deras som riktigt passade i stilen och verkar komma förmonterad med bänkskiva
 
Starck3 tvättställ och har för mig skåpet heter XL eller något liknande

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Har varit lite lugnt under jul och nyår men nu kör vi igång igen.

Golvet i garderob blev klar före julen såhär blev det. Har även börjat fixa en liten låda för shunt. Matning ska inte dras sådär när det är färdigt :D
DSC_0939.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Börjat tillverka karm till grabbarnas rum av planhyvlad furu
DSC_0940.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


DSC_0941.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Har även börjat med köksön
DSC_0942.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Tror nog det blir hyfsat bra, lite trångt men estetiskt tror jag det blir snyggast såhär
DSC_0937.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


DSC_0938.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
harry73
Varför skarvade du golvbrädorna i gardaroben?
 
harry73 skrev:
Varför skarvade du golvbrädorna i gardaroben?
Helt slut på 20mm golv över disk där före jul så fick några spillbitar från TT golv
 
Det här med kommoder var inte lätt, var runt hela staden igår.

Kombon högblank vit, inga fack i nedre lådan och utan logga går visst inte att frambringa. Sambon vill bestämt ha förvaring av badhandukar i nedre facket

Närmast kommer Aspen Viskan men den har utgått samt går inte att få i högblank i storleken 80cm (Varför det inte går i just storlek 80 är för mig en gåta)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.