Ha, jag kände inte igen det! :)

Hade det inte varit för att vi renoverar köket just nu så hade jag förstås tagit mig tid att kolla tidigare artiklar om hus i Kåbo. Nu tänkte jag bara på det men kom aldrig så långt.
 
Sinnessjukt smakfullt och påkostat, men tänker rent spontant att det är prissatt min 20 miljoner för högt.
 
  • Gilla
Hanzu och 6 till
  • Laddar…
Hör det till 1920-talets stil att ställa en ful utedel på den fina balkongen på övervåningen? :rofl::rofl::rofl:
Snacka om att totalt missa detaljerna.
 
  • Gilla
Workingclasshero och 10 till
  • Laddar…
Suhagg Suhagg skrev:
Hör det till 1920-talets stil att ställa en ful utedel på den fina balkongen på övervåningen? :rofl::rofl::rofl:
Snacka om att totalt missa detaljerna.
Nu är du grinig haha
 
  • Haha
Suhagg
  • Laddar…
Synd bara på kabelhanteringen under TV:n och klistermärket på tvättmaskinen.. osäljbart ;)
 
  • Gilla
  • Haha
craftsboy och 4 till
  • Laddar…
Mycket fint hus men som andra påpekat alldeles för hög prislapp i Uppsala, och vad är det med lyxkåkar och oförmåga att dra kablar vettigt?
 
  • Gilla
Workingclasshero och 1 till
  • Laddar…
Ja håller med, fint hus på de flesta sätt, men prislappen är ändå väl tilltagen..
 
Spännande, ponera att man hade 10 mkr att pynta in som kontantinsats så skulle det kräva att hushållet har en månadsinkomst på 600 000 före skatt. (Om man finner en bank som lånar ut nästan 40 mkr)
Ränta och amortering på cirka 130 000 per månad lågt räknat.

Det är dags att drömma vidare, fint hus var det iaf!
 
  • Wow
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
M msundberg skrev:
Synd bara på kabelhanteringen under TV:n och klistermärket på tvättmaskinen.. osäljbart ;)
Precis vad jag tänkte på, samt utedelen på balkongen :D
Förutom dessa grova missarna som gör att jag inte tänker lägga ett bud var det riktigt snyggt.
 
  • Haha
Ursviken och 1 till
  • Laddar…
Otroligt smakfullt en still som jag skulle tror passa många men luftvärmepumpen på balkongen var ju riktigt fult placerad

vett inget om Uppsalas bostadsmarknad men för det priset får man ju mycket finare lägen för pengarna
 
Om man har 49 miljoner att lägga på ett hus, väljer men då detta?
 
Snyggt och stilfullt! Ett härligt hus på många sätt. Mysig trädgård!
Men väl mycket sten och annat för att man ska känna att det är 20-tal.
Inuti ser man knappt ett spår av 20-tal, total förvandling.
Blev klart förvånad över prisnivån på ett dylikt hus i Uppsala.
Är det sjönära?
 
  • Gilla
ichigo och 1 till
  • Laddar…
Inte bra med det där starka ljuset i vinkällaren.
 
  • Gilla
craftsboy och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.