Familjen Bygg: Nu ær det inte Resarö vi køpt tomt på men Skarpö... :D Men också om møjligt ÆNNU mer førra sekelskiftesstil, Skarpåo bør ju på ett kulturhistoriskt arv med Nationalromantiska stora byggnader, så det blir en gedigen uppgift før akritekten att finna en løsning som passar in, men som sagt inget ær ju omøjligt :D

Dessutom så syns det inte utanpå att man har æven murade innervæggar :D

Jag skall nog hålla er uppdaterade med vad som sker. Kommer førmodligen också med lite frågor vad det lider. Men eftersom vi flyttade hit før bara tre veckor sedan så har allting gått vældigt snabbt, så just nu gæller att få barnen inskolade, arbete kør bra før båda innan projekt husbyggeri går igång.

Hælsningar Anna :D
 
Återigen bara att gratulera. Skarpö är fint kanske t o m finare än Resarö även om prisläget är längre på Skarpö.

Anna, bryr er inte om de som säger att det är ett risktagande att bygga nytt på Skarpö. Skulle dessa profeter ha rätt kan man i princip inte bygga någonstans, inte ens med polska lågpris byggen, typ Älvsbyhus.

Lycka till! :) :) :)
 
Familjen bygg: Tack før det :D Men om prislæget ær lægre på Skarpø vet jag inte... vi har ju føljt tomtmarknaden en længre tid nu och det pris vi gav før denna ær i linje med vad vi skulle ha betalat på REsarø. Problemet på Resarø tycker jag ær att det ær alltfør stort nu och det byggs mer eller mindre samma typ av hus øverallt samt att - nu kommer en helt personlig åsikt - resarø har inte samma charm som skarpø.

Men det viktigaste ær ju att vi ær jætteglada, vilket vi ær :D 200 m till havet och havsutsikt ær ju heller inte fy skam :D

Hælsningar
Anna
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.