Vi behöver 2 toastolar och såg att Jula säljer Hafa Moon för 1495:-. Någon som har erfarenhet av denna stol?

Jag vet ej om stolen är något att ha men K-rauta har samma för 995:-

Jag tyckte inte om den för den är obekväm att sitta på.

Det har funnits en hel del kritik mot HAFA blandare här i trådar, jag skulle nog anta att det är liknande kvalitetsproblem med annan VVS från Hafa också. De gör helt OK möbler, men VVS prylar tror jag man skall köpa från firmor som ha hållit på med det lite längre.

Tack för era svar.

Vilka tillverkare rekommenderas om man vill ha grejer som fungerar och som det finns reservdelar till?

Ifö, Ido, Gustavsberg, V&B är att rekommendera. Bra grejer, finns delar och servicemöjligheter - även om de i princip aldrig går isönder...

largab skrev:
Gustavsberg kan man inte köpa, jag har hört att de luktar illa [länk]
IFÖ har problem med spolknapparna och jag tror att många kommer få problem med det [länk]
IDO's duschväggar har problem med läckage och man kan anta att det även gäller toastolar [länk]
Härligt! Slutsats; köp precis vad som helst!

largab skrev:
Gustavsberg kan man inte köpa, jag har hört att de luktar illa [länk]
IFÖ har problem med spolknapparna och jag tror att många kommer få problem med det [länk]
IDO's duschväggar har problem med läckage och man kan anta att det även gäller toastolar [länk]

Vet inte om du är ironisk eller inte, men alla kan nog ha måndags-ex eller något enstaka problem. Hur man kan applicera läckade duschväggar på att toastolarna även läcker är för mig en gåta. Men tillbaka till halva frågeställningen - dessa tillverkare har reservdelar och bra service - annars hade inte de seriösa VVS-firmorna befattat sig med dessa. För din del blir det nog torrdass i skogen. De läcker ju inte, inga problem med spolknappen, fast, jäklar, de luktar ju illa, så det skiter sig det också :)

Har hafa moon här hemma, enda klagomålet jag har är att sitsen snäpper av sig om man skulle sätta sig för långt bak, men man lär sig

"ironisk eller inte" , vad tror du ? Trodde inte man skulle behöva skriva "ironi" efter ....

Du anar inte vilka troll man hittar här när man läser inläggen... :rolleyes:

:)

largab skrev:
"ironisk eller inte" , vad tror du ? Trodde inte man skulle behöva skriva "ironi" efter ....
Jo det rekommenderar jag att Du gör, finns många som inte förstår ;) lr ett par :p:D

hmm får vara tydligare i framtiden, Schkåålll!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.