G Gudahov skrev:
För de som undrar, så anlände den första Knipexlådan idag. Och jo, det är alltså inklusive inredning:[bild]

Och den kostar fortfarande strax under 1100:-.
Gratulerar!
Där var du snabb och kunde Knipa ett Ex! (y)
 
  • Gilla
  • Haha
  • Wow
PDG77 och 16 till
  • Laddar…
Eftersom ni inte gillade mitt ingersoll rand-tips så kanske ni blir gladare av en 18v mutterknack från Milwaukee i stället.

1317 kr i stället för 2538 hos proffsmagasinet: https://www.amazon.se/dp/B00JGZQ2IO
 
  • Gilla
  • Haha
mexitegel och 4 till
  • Laddar…
F
M MLindstrom skrev:
Eftersom ni inte gillade mitt ingersoll rand-tips så kanske ni blir gladare av en 18v mutterknack från Milwaukee i stället.

1317 kr i stället för 2538 hos proffsmagasinet: [länk]

Bra maskin och bra pris men lite klen. Du kan inte leta upp ett motsvarande erbjudande på en naken Makita med 400-700Nm? Jag har allt i 18V Makita med 2 laddare och 6 eller 7 batteri.
 
T TCG skrev:
Knipex lådan nere på 640
[länk]
Observera att detta bara är själva verktygsinsatsen, lådan är inte med för det här priset.
 
  • Gilla
Trafikverket1 och 2 till
  • Laddar…
M Magnus_S skrev:
Observera att detta bara är själva verktygsinsatsen, lådan är inte med för det här priset.
Ah, tack för den heads-upen. Beställde en men avbeställde nu. Skulle vara en julklapp så lite störigt att få den precis innan jul och upptäcka att det inte var vad man förväntade sig.

Passar på att tipsa om Makita slagskruvdragare DTD172z för under 1900 spänn på verkter.

https://www.verkter.se/slagskruvdra...re.html?utm_source=Prisjakt.se&utm_medium=cpc
 
H Martinstrath skrev:
2 pack Bessey KRE 1 meters tvingar [länk]
[bild]
Tack för tipset!
Det blev 2x2 till tomtesäcken!
 
stigen stigen skrev:
Tack för tipset!
Det blev 2x2 till tomtesäcken!
Vad roligt att höra! Jag hittade din tråd igår om din snickarbod, mycket trevlig läsning!
 
  • Gilla
stigen
  • Laddar…
H Martinstrath skrev:
2 pack Bessey KRE 1 meters tvingar [länk]
[bild]
Vara jag som inte får upp det priset
 
H Martinstrath skrev:
2 pack Bessey KRE 1 meters tvingar [länk]
[bild]
Skärmdump från Amazon.se, produkt "Bessey Apricete 2pcs KRE100-2K", 213 betyg, gratis leverans, lägg i korgen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Där missade man ett bra pris. :oops:
 
  • Ledsen
Handhyveln
  • Laddar…
A atomlab skrev:
Vara jag som inte får upp det priset
Amazon brukar höja priserna med ibland det dubbla eller mer efter att några har köpt eller också försvinner den säljaren plötsligt… Så det gäller att vara snabb!
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Ännu finns priset kvar. En annan säljare tar det högre priset, men det går fortfarande att köpa för 1230:-
 
Priset på Besseytvingarna verkar vara tillbaka på 1230kr nu.

Beställde ett par nu.
 
Hep Hep skrev:
Ännu finns priset kvar. En annan säljare tar det högre priset, men det går fortfarande att köpa för 1230:-
Länka gärna, jag får bara detta:
Amazon produktlista, Bessey Apricete, 213 recensioner, lägg till korg-knapp, fri leverans information, pris i kronor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.