tacho skrev:
Fast det är just avsaknaden av insmickrande image som är så bra med Metabo. Jag får väl erkänna att jag är lite av en fanboy (titta bara på avataren) men jag uppskattar verkligen känslan av att betala för en produkt istället för en image. Faktum är att jag undviker blå Bosch eftersom de är för "poppiga" för min smak.

Diskussionen är dock kraftigt OT och bör nog fortsätta i egen tråd.
Helt rätt:
Här finns en påbörjad Metabo tråd.
http://www.byggahus.se/forum/verktyg-maskiner-fordon/184673-fabrikatet-metabo.html
 
Echo that, over and out på det ämnet. Jag ber om ursäkt för snedsteget.
 
Redigerat:
ullberg skrev:
Jag med, har en rätt gammal och sliten noname sedan tidigare så detta var en uppgradering
Köpte en jag med.. Undrar om man någonsin kommer packa upp den:)
 
Försökte köpa en Bosch i Löddeköpinge men fanns ingen. Så nu slipper ni köra dit åtminstone. :)
 
elpaco skrev:
En gammal story med nytt liv:

Nu hittar ni Bosch GSR 10,8v i L-BOXX, 2x 1,3Ah-batteri och laddare på Harald Nyborg för 799:-. Det är ju en bra deal.
Bad syrran kolla in i Växjö-butiken efter denna GSR 10,8-2-LI Professional. Men de var slut där. De hade haft dem hemma, men skickat dem till något annat ställe iom att de var utgående.
 
Varför var det ingen som tipsade om fredells 40% på en massa verktyg igår?

Massor av verktyg som inte blev köpta (av mig)..
 
fiskbuggaren skrev:
Varför var det ingen som tipsade om fredells 40% på en massa verktyg igår?

Massor av verktyg som inte blev köpta (av mig)..
Varför tipsade inte DU?
 
Nimajneb skrev:
Varför tipsade inte DU?
Jag hade också missat det :(
 
Det finns för övrigt en cs70 och en del dewalt (vet inte exakt vad) och tre hitachi skruvautomater kvar.
 
Ja, det är bra pris.
 
Stefan N skrev:
Ja, det är bra pris.
Och dessutom i mitt tycke en mycket bra skruvdragare 😃
 
Var det inte 18v förra året på maxi för samma pris?
 
puda skrev:
Var det inte 18v förra året på maxi för samma pris?
Jag kommer inte ihåg exakt pris men något liknande var det och 18volt! Köptes samtidigt som inflytt i hus och den har varit kanon under årets projekt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.