Jag har inte ens hängt med på att det blivit två trådar. Dessutom förstår jag inte skillnaden då det länkas tips i denna tråden också?

Min röst på en tråd!
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
snowjim skrev:
Som jag nämnt tidigare i denna tråden så fick jag hem en defekt Kärcher dammsugare från Granngården. Idag kom den nya och jag kan konstatera att den har liknande skada på samma stället, såhär ser det ut :

Får se vad som händer nu men enklast hade varit att bara få en ny nederdel av Kärcher.

Så 2 enheter, liknande fel så ni bör definitivt kolla lite närmare på era.
Jag kollade min nu och inga skador :)
Är du säker på att du fått en ny och inte samma igen?
 
Ok. Kan vi ta ett anarkibeslut och sluta snacka i denna tråd och helt enkelt fortsätta i länktråden? =P
 
Är det konstaterat att det har varit mindre tips sen det blev 2 trådar eller är det bara en uppfattning?
 
Är nog mest en uppfattning. Är väl lätt att tro det var fler tips innan när det blandades ut med diverse diskussioner.
Också fel att göra jämförelsen i Januari där antagligen många återhämtar sig efter julhandel osv.
 
  • Gilla
screamin-daemon och 1 till
  • Laddar…
Hej,

för er som bor kring Sandviken så kan jag informera att det är 60% på allt på Beijer Bygg (stänger igen den sista januari). Var väldigt mycket kvar när jag var där nyss. Dock står det 30% på den skyltning de har men jag har varit dit två gånger och fått 60% båda två ;)
 
En skärmdump som visar en såld bandsåg annonserad på en online-försäljningssida med texten "SÅLD" över bilden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Någon tycks ha gjort ett klipp idag om det var lika maskin som på bilden...
Grattis någon!

Bandsågen alltså.
 
E
Jag såg annonsen innan den blev såld. Det var en maskin som var "likadan som den ejca på bilden", förmodligen ingen riktig ejca med andra ord.
 
Det var en acm eller scm med 540 hjul, skulle nog ranka den lika högt som ejca oavsett om det var a eller scm.
 
Där ser man... helt klart värt priset alltså.
 
Jag la den i tipstråden, scm540 kostar 30kkr plus moms ny
 
XL Kungsholmstorg har 25 på Elfa och 30% på resten av sortimentet utom färg. Ska tydligen har betydligt mindre i lager. Med andra ord är det väl Bauhaus-priser där nu...
 
Fredells Stockholm har en hög med elektriska verktyg med 40% rabatt på redan nedsatta priser. Igår fanns det tex en GDX 18 LI för 945kr utan batterier. En hel del dewalt och spikpickor av blandade fabrikat.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.