Varför används denna ff som länk tråd. Finns ju en ny tråd för endast länkar! Då denna tenderar att bli offtopic hela tiden
 
Nu var det här väl inga tips som anses vara fynd och därmed passa i fynd-länk tråden, utan diskussion om bästa pris på en specifik produkt. Om denna diskussion däremot passar i denna tråd är väl upp till nån moderator att styra upp regelmässigt. Kanske en tredje tråd där bästa möjliga pris på en definerad önskad produkt diskuteras?
 
Ja varför inte...en fynd tråd, bästa pris tråd och en tips tråd.. (y)
 
AXS
Ber om ursäkt om det inte passar här. Kändes dock lite överambitiöst att starta en ny tråd för en fråga.
 
zeus_axel skrev:
Ber om ursäkt om det inte passar här. Kändes dock lite överambitiöst att starta en ny tråd för en fråga.
Det här är ju diskussionstråden för köptips.
 
Varför är battericirkelsågarna gjorda för vänsterhänta (eller iallafall klingan på "fel" sida) ? Samma sak för blå bosch och roybi.
 
I bauhausbladet sitter den (klingan) även på fel håll - dragande sågning på Bosch blå... Konstigt att ingen satt stopp innan sådana bilder skickas ut av Bosch.
 
MathiasS skrev:
Varför är battericirkelsågarna gjorda för vänsterhänta (eller iallafall klingan på "fel" sida) ? Samma sak för blå bosch och roybi.
"Nya" Bosch 18V cirkelsåg har den på rätt sida, och en av modellerna (finns 2) kan användas på FSN skenorna. :)
 
Ok, måste ju ha blivit något kapitalt feltänk där.....
 
Och svaret på min fråga är?
 
haavard skrev:
Se Bahaus reklamblad sida 8.
Kan man få blå Bosch billigare än det här?


[länk]
Gcm 8 Sjl köpte jag på prisgaranti för 3100kr. Nu var den sänkt till 5000 så det var ju inte så bra pris :/
 
Ramnemark skrev:
Gcm 8 Sjl köpte jag på prisgaranti för 3100kr. Nu var den sänkt till 5000 så det var ju inte så bra pris :/
Priset är med arbetsbord
Fick du med det för 3100 så är det ett bra pris
 
Redigerat:
Ramnemark skrev:
Gcm 8 Sjl köpte jag på prisgaranti för 3100kr. Nu var den sänkt till 5000 så det var ju inte så bra pris :/
Nu e det ju en tipstråd, inte en skryttråd ;)
 
Mikael_L
Precis, annars börjar folk med dammsugare ifrån granngården skriva igen ... :eek:

:D :cool:
 
  • Gilla
Torrfura och 5 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.