2 681 läst · 4 svar
3k läst
4 svar
Tapet el måla!??
Halloj!
Ska renovera kök, vardagsrum o hall vad sägs...tapeter el måla? E lite sugen på att sätta en snygg fiberväv o sen hålla mig till beigt - brunt i hela nedervåningen. Har satt easy up tapeter på ovanvåningen o e lite sugen på att måla! Vill ha en slät yta men fortfarande ska det va liv i väggen...typ lite cement aktigt, vet att det ska finnas nån färg som det blir så med. Men den är jättedyr...ngra förslag!?
Vet att det e lättare me tapet...men mios kulörer e så snygga...lite tips!?
:
Ska renovera kök, vardagsrum o hall vad sägs...tapeter el måla? E lite sugen på att sätta en snygg fiberväv o sen hålla mig till beigt - brunt i hela nedervåningen. Har satt easy up tapeter på ovanvåningen o e lite sugen på att måla! Vill ha en slät yta men fortfarande ska det va liv i väggen...typ lite cement aktigt, vet att det ska finnas nån färg som det blir så med. Men den är jättedyr...ngra förslag!?
Vet att det e lättare me tapet...men mios kulörer e så snygga...lite tips!?
:
Lättare med tapet???? :-? :-/tigern skrev:
Det tycker då inte jag har jag missförstått nånting då? brespackla, maskera o måla tycker jag är betydligt smidigare än att sätta tapeter. Så mitt tips är ju då att du målar, så får du mios kulörer också [/quote]
Sorry! Billigare är väll ordet jag söker! :-[
Liknande trådar
-
Bubblor och yta syns igenom renoveringstapet. Spackla, riva eller måla
Färg, Måla & Tapetsera -
Rivit bort delar av tapet, baksidan kvar. Kan man måla tapetgrund på?
Färg, Måla & Tapetsera -
Fixa och måla delvis bortriven tapet
Färg, Måla & Tapetsera -
Måla eller tapetsera - vad är billigast?
Färg, Måla & Tapetsera -
Måla eller tapetsera
Färg, Måla & Tapetsera