Status
Inte öppen för fler kommentarer.
bYkICr skrev:
Jag tror att tråden har börjat spårat ur. Vi får nog låsa tråden.
neeej...
 
Listos89 skrev:
Hej thomasx, du borde ha tittat upp telefonnumret jag gav lite bättre, det var nämligen mitt eget. Du skriver: "För mig är det bara korkade och avundsjuka människor som skulle agera på ett så dumt sätt, sån är inte jag."

Enligt dina egna ord så är du det: :thumbdown:
[bild]

Du var bara ute efter att sabotera, som jag misstänkte. Det känns verkligen fult det du försökte. Omoraliskt och med endast skadeintresse. :thumbdown:
Det är väl bara att kolla upp nr på Eniro eller ringa tillbaka så får du reda på vem det är som döljer sig bakom nr...
 
Listos89 skrev:
Ja tack snälla. Jag klarar inte av att säga samma sak om och om igen till samma personer.. Jag fick vad jag ville ha, och nu är det en principsak för alla hantverkare att säga motsatsen samt sabotera. Jag ställer frågor av liknande art under "Juridik" istället för "Golv" nästa gång..
Är det inte enklare för dig att sluta svara/skriva? Finns väl ingen anledning att häva sig längre när du fick vad du ville? Eller?
 
noone70 skrev:
Det är väl bara att kolla upp nr på Eniro eller ringa tillbaka så får du reda på vem det är som döljer sig bakom nr...
Ingen träff. :thumbdown:
 
bYkICr skrev:
Är det inte enklare för dig att sluta svara/skriva? Finns väl ingen anledning att häva sig längre när du fick vad du ville? Eller?
Det är helt sant. Men jag är fullständigt fascinerad av hur dessa hantverkare väljer att försöka sticka hål på min historia och på mitt sätt att hantera situationen. Dessutom är det en ledig fredag och jag har inget att göra annat tills ikväll än att glo på TV samt ha datorn i knät. :p
 
thomasx skrev:
ROTFLMAO :) :) :)

Så var det då slutligen bevisat, TS är en lögnare!

Om det mot all förmodan är någon som tror att jag ljuger så kan ni nog höra med Marlene om hon kan bekräfta att jag inte fått något PM/telefonnummer av TS. Marlene har min tillåtelse att både kontrollera mina PM och berätta om den saken.

Dessutom skulle jag aldrig ha gjort något så korkat som du försöker ge sken av. Jag hade agerat på ett mycket smartare sätt :)

Nu är bara frågan om jag ska överväga en förtalsanmälan mot TS.... ;)
Vad i hel-ete!

Har du inte skickat sms:et ts bifogar bild på?

I så fall är detta helt sjukt!
 
hantverkare1 skrev:
Vad i hel-ete!

Har du inte skickat sms:et ts bifogar bild på?

I så fall är detta helt sjukt!
Verkligen inte! Å inte har jag fått något PM med telefonnummer heller.

Inte är du överraskad av detta? ;)
 
thomasx skrev:
ROTFLMAO :) :) :)

Så var det då slutligen bevisat, TS är en lögnare!

Om det mot all förmodan är någon som tror att jag ljuger så kan ni nog höra med Marlene om hon kan bekräfta att jag inte fått något PM/telefonnummer av TS. Marlene har min tillåtelse att både kontrollera mina PM och berätta om den saken.

Dessutom skulle jag aldrig ha gjort något så korkat som du försöker ge sken av. Jag hade agerat på ett mycket smartare sätt :)

Nu är bara frågan om jag ska överväga en förtalsanmälan mot TS.... ;)
Kör på! Kommer bli sannerligen intressant. Synd att ditt nummer ej var spårbart bara. Du kanske var smart på det sättet iaf. ;)
 
Haha, den här tråden gick precis från fantastisk till EPISK!
Undrar om TS har borrat hål i sitt eget golv för att visa "bevis"?!

Snälla mod, låt tråden leva
 
  • Gilla
Ingper och 1 till
  • Laddar…
thomasx skrev:
Verkligen inte! Å inte har jag fått något PM med telefonnummer heller.

Inte är du överraskad av detta? ;)
Då är det ju helt otroligt!


Nej eftersom ts framstår som ohederlig genom hela tråden så är jag inte överraskad heller.
 
  • Gilla
thomasx
  • Laddar…
Listos89 skrev:
Kör på! Kommer bli sannerligen intressant. Synd att ditt nummer ej var spårbart bara. Du kanske var smart på det sättet iaf. ;)
Nu vet du att jag vet att du är en lögnare. Det räcker för mig :) och för de flesta andra i tråden också, är jag övertygad.
 
  • Gilla
Ingper och 3 till
  • Laddar…
Ven har ni mest förtroende för thomasx eller TS?

Tänkte väl det :D
 
Ja, det finns inget som helst tvivel!
 
Listos89 skrev:
Kör på! Kommer bli sannerligen intressant. Synd att ditt nummer ej var spårbart bara. Du kanske var smart på det sättet iaf. ;)
Infoga en bild från din utkorg så vi får se om du skickat något telefonnummer till thomasx.
Där finns tidsstämpel också.


Påstå inte att du har raderat det, ingen raderar sina skickade PM.

OBS: Inga marjasinfasoner!!!!
 
  • Gilla
Drosen och 2 till
  • Laddar…
injonil skrev:
Ja, det finns inget som helst tvivel!
Håller med!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.