AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Haha nej det har jag aldrig gjort
Har du inte ens besökt deras delikatessavdelning?
Glasburk med inlagda korvar från Biltema omgiven av färska jordgubbar på ett bord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Fina grejer. Östermalmshallen kan slänga sig i Värtan :D
 
  • Haha
  • Gilla
  • Älska
Fotografen och 8 till
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Jag var 20 bast ;)
Jo, var väl 4-5 år äldre när jag började uppe i Kista med mobil datakom som det kallades när vi flyttade Taxi Stockholms ca 3000 bilar från tal till meddelandekommunikation, Taxi80.
 
A AndersS skrev:
Om 20 år googlar du för att du inte kommer ihåg det du lärt dig tidigare:cool:
Då googlar du varför du också äter Losartan;)
Jag äter Desloratadin, samma som min 11årige yngling gör, mot en massa saker som blommar och blir grönt.
Sen försöker jag äta hälsosamt mellan varven.

Men ofta kommer jag på mig själv stå i köket och fundera vad det var jag skulle göra här...:oops:
 
A AndersS skrev:
Jo, var väl 4-5 år äldre när jag började uppe i Kista med mobil datakom som det kallades när vi flyttade Taxi Stockholms ca 3000 bilar från tal till meddelandekommunikation, Taxi80.
Finns det någon här som minns när Stockholm taxi slutade med tal och började skicka ut körningar till en termoprinter, "eller glömt bort att det funnits".
 
FredrikR FredrikR skrev:
Jag äter Desloratadin, samma som min 11årige yngling gör, mot en massa saker som blommar och blir grönt.
Sen försöker jag äta hälsosamt mellan varven.

Men ofta kommer jag på mig själv stå i köket och fundera vad det var jag skulle göra här...:oops:
Eller när man ska hämta något i källaren, hamnar i ölkylen och kommer upp med en öl. Upptäcker strax efter att det var hushållspapperet som var slut.:thinking:
 
  • Haha
  • Gilla
Fotografen och 7 till
  • Laddar…
A AndersS skrev:
Eller när man ska hämta något i källaren, hamnar i ölkylen och kommer upp med en öl. Upptäcker strax efter att det var hushållspapperet som var slut.:thinking:
Stod i garaget, la i från mig skruvmejseln när PostNord levererade ett paket. Men var fan la jag skruvmejseln?
 
  • Haha
Kirre2
  • Laddar…
Jonas Persson
tensiden tensiden skrev:
Märks tydligt vilka artiklar som man la in i registret först..

[bild]
Svensk kultur...
 
A
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Nä, jag är också född - 79 och ingen i de klasser jag gick i hade nån mössa i duschen.. Kan det möjligen varit en "tjejgrej"?
Hos oss hade alla duschmössa. Jag begriper inte varför, men tänker att det kanske var någon missriktad tanke om att man blir sjuk om håret är blött…
 
Jonas Persson
Lustigt att denna kom för bara två dagar sedan.
 
Hurra, ännu en otextad video postad i ett forum som passar bäst för text och bild. Gaaahhhh!
 
FredrikR FredrikR skrev:
[bild]
En 43...
Jag är snart 47..:whistle:
Men är förhållandevis mör i köttet och ung i sinnet. ;)
Man i solhatt och t-shirt sitter med ett leende framför poolområde fullt med människor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
SnickareHobb och 4 till
  • Laddar…
Två klassiker från 80'talet
Blått kubformigt föremål med hål och en tennisboll med sladd, 80-tals retro teknikgadgets.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Hand som håller en mångfärgad mekanisk penna nära en trubbig blyertspenna på ett bord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Krille4 och 6 till
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Fyfan. Där kan man inte handla. :)
Dina föräldrar måste ha misslyckats totalt med din uppfostran om du tror att lycka handlar om fina kläder och pengar.
Du borde lägga ner energi på din hemsida istället för att lägga den på ett forum. Hemsidan bär inte upp din kostym och ditt påstådda självförtroende.
 
  • Gilla
  • Haha
Krille4 och 5 till
  • Laddar…
N Nicke M. skrev:
Dina föräldrar måste ha misslyckats totalt med din uppfostran om du tror att lycka handlar om fina kläder och pengar.
Du borde lägga ner energi på din hemsida istället för att lägga den på ett forum. Hemsidan bär inte upp din kostym och ditt påstådda självförtroende.
Det räckte inte att skicka PM, proletären är träffad hör jag
 
  • Gilla
  • Haha
andersda och 2 till
  • Laddar…
fubar fubar skrev:
[bild]
Nu kan jag pusta ut några år, igen. ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.