Enligt min besiktingsman skall det inte behövas någon mekanisk fläkt.
Skall dock kolla upp detta lite bättre när det närmar sig..

Tid ja det finns ju alla har vi tid......
Till och börja med så får dom ju höra av sig så man kan diskutera saken.

Är i och för sig en vecka kvar på tidsfristen sen får jag se hur jag går vidare.
 
Imorgon går tidsfristen ut och som jag började befara så har jag inte fått något svar.
Tycker det är ganska fegt att inte våga höra av sig och diskutera saken även fast dom garanterat inte tycker att dom gjort något fel ( Om det nu går att tycka det ).
Imorgon eftermiddag skall jag bestämma mig för hur jag skall gå vidare.
 
Om du inte betalade ett hutlöst överpris för huset och det skulle vara i toppskick så skulle jag tänka till ordenligt innan jag drog igång en process..rättvisan i Sverige fungerar nämligen inte riktigt bra i Sverige.
Den som kräver rättvisa ska styrka sin sak och sedan så jämkas alltid i princip saken genom förlikning.
Resultatet blir en rättegångskostnad fördelad på er bägge så jag skulle tippa ni hamnar på 200kkr per man.
Dom 200kkr kan du bygga mycket för och dessutom blir du en lyckligare människa.
Jag skulle ringa till motparten och säga att jag har ett förslag om du betalar matrialet till det nya golvet så står jag för arbetet...om du inte får napp på det så skulle jag lägga ner och satsa energin på att göra rätt för du har antagligen värre saker under betongen som dålig isolering och att bila upp hela betongen ...du fattar säkert
 
En fråga, det vita under platonmattan, är det mögel? Plast mot betong borde ju inte vara en grogrund för mögelsporer.
 
Kan mycket väl vara mögel men dock bara på de ställen där det legat kvar tex sågspån.
Har fortfarande inte lyckats att få kontakt med de förra ägarna.
Jobbar på för att lyckas komma till ett samtal om hur vi skall lägga upp det.

Känner ju längre tiden går att advokat blir nog enda utvägen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.