A anis16 skrev:
Är det nån som kan svara mig?
Tack, jag kom på hur det skulle vara!
Låser tråden.

*Bästa svaret*
 
  • Haha
TickyNucker och 3 till
  • Laddar…
J
Kan jag få byta användarnamn på TS till Jocke Best?
 
FredrikR FredrikR skrev:
Men det är inte rätt kopplat!!
😂
Men nu har du skrivit flera gånger att du ska sluta skriva i tråden, hur ska du ha det? Så här kan vi inte ha det så nu blockar jag dig för all framtid. Så det så!
 
  • Haha
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
För övrigt är en balrog i källaren som nämnts ungefär 200 inlägg upp i tråden definitivt ett dolt fel. Osäker på om ens glyfosat hjälper i det fallet. Plantera omedelbart parkslide i källaren, ring kronofogden och be lantmäteriet sätta ut gränsrör samt kontakta mäklarsamfundet. Och vad du än gör - koppla för guds skull inte blå till gulgrön sladd i proppskåpet. För detta krävs Säker vatten. Eller Plejd.
 
  • Haha
TickyNucker och 1 till
  • Laddar…
Kan du tänka dig hur en sommarbalrog i källaren skulle reagera om den fick bältros?
 
D Dublin skrev:
Men nu har du skrivit flera gånger att du ska sluta skriva i tråden, hur ska du ha det? Så här kan vi inte ha det så nu blockar jag dig för all framtid. Så det så!
Varför blockar du en som inte skriver
 
  • Haha
Maria T och 3 till
  • Laddar…
Keiller Keiller skrev:
Gammalt hus? Då hoppas jag det inte var plastfärg eller elverktyg du hittade.

Det ska vara linoljefärg kokt på terpentin, sågspån och ägg. Målat med penslar "från tiden", iklädd murarskjorta, vadmalsbyxor och hemtäljda näverstövlar.

Byggnadsvårdaren
Om man sätter ångspärr i plast så ruttnar gamla hus över natt. Det har hänt flera bekantas bekanta!
 
  • Haha
  • Gilla
AG A och 3 till
  • Laddar…
Charlieflower Charlieflower skrev:
Om man sätter ångspärr i plast så ruttnar gamla hus över natt. Det har hänt flera bekantas bekanta!
Men det är dolda fel om nåt, buss på mäklaren!
 
Vilken räckvidd har en balrog? Och hur mycket får den dra?
 
  • Gilla
skogaliten
  • Laddar…
J jocke31 skrev:
Vilken räckvidd har en balrog? Och hur mycket får den dra?
Det beror på underart.
 
  • Gilla
jocke31
  • Laddar…
S Skyscraper skrev:
Det beror på underart.
Är den bärande?
 
  • Haha
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
(Vad blir OT i denna tråd? 🤔)

Får jag byta mitt tak från plåt till Eternit?

Skulle det vara ett dolt fel om taket inte syns från marken?
 
J jocke31 skrev:
Vilken räckvidd har en balrog? Och hur mycket får den dra?
Ungefär lika som en Istari
 
  • Gilla
jocke31
  • Laddar…
Düsseldorff
Hej jag köpte ett fallfärdigt ruckel från 1436 som jag ska renovera till en svart låda a la 2023, men jag har ingen intention att göra någonting själv. Visst borde jag kunna klara hela skiten på 750 000 kr? Mäklaren sa det och säljaren höll med.

PS. Jag har 8 barn och 2 heltidsjobb.
 
  • Gilla
  • Haha
antett och 10 till
  • Laddar…
Düsseldorff Düsseldorff skrev:
Hej jag köpte ett fallfärdigt ruckel från 1436 som jag ska renovera till en svart låda a la 2023, men jag har ingen intention att göra någonting själv. Visst borde jag kunna klara hela skiten på 750 000 kr? Mäklaren sa det och säljaren höll med.

PS. Jag har 8 barn och 2 heltidsjobb.
Absolut. Köp den här [länk till valfritt Festool-verktyg]. Glöm inte att göra en projekttråd här i forumet.
 
  • Haha
  • Gilla
TickyNucker och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.