svartöra skrev:
Länken "mina inlägg" är bara klickbar om man klickar på ägg.
Tar tillbaka vad jag skrev och påstår motsatsen. Hela ordet är klickbart nu. Undrar varför det inte var det tidigare...?
 
Fast nu hände det igen. Enbart delen ägg gav upphov till klickbar text "mina inlägg". Men det händer inte alltid. Någon annan som ser samma sak och rentav ett mönster i det hela?
 
Göran.W
Om jag klickar på en bild i ett inlägg blir det bara svart om jag då försöker öppna den i ett nytt fönster får jag att jag inte är inloggad.
Försöker jag då logga in i fönstret får jag bara att jag inte är inloggad igen.
IE8
 
Göran.W skrev:
Om jag klickar på en bild i ett inlägg blir det bara svart om jag då försöker öppna den i ett nytt fönster får jag att jag inte är inloggad.
Försöker jag då logga in i fönstret får jag bara att jag inte är inloggad igen.
IE8
Jag har exakt samma problem i Chrome 14
 
Nimajneb skrev:
När kan vi räkna med att kunna titta på bilder via tapatalk igen?
Tidigast måndag nästa vecka.
 
Per Eskilsson skrev:
Tidigast måndag nästa vecka.
Glöm inte av att kolla buggen med "escape-tecken", d.v.s. tecken som får Tapatalk att klippa text.
 
Bilderna finns kvar men de visas bara inte upp. Jag ska titta närmare på det men i värsta fall kommer jag inte kunna fixa förrän på måndag.
 
Göran.W
Vad har ni nu hittat på.
När man klickar på en länk i ett mail som går till något man bevakar plopparr sidan upp under alla inlägg så man får scrolla upp sidan igen.

Höger ställningen finns för övrigt kvar när man redigerar ett inlägg.
IE
 
Göran.W skrev:
Vad har ni nu hittat på.
När man klickar på en länk i ett mail som går till något man bevakar plopparr sidan upp under alla inlägg så man får scrolla upp sidan igen.

Höger ställningen finns för övrigt kvar när man redigerar ett inlägg.
IE
Här funkar allt fortfarande fint, med Outlook och Chrome 15.
 
Göran.W
Här funkade det med nu hmm
 
Raceman skrev:
Vad har hänt med mina bilder i den här tråden från sidan 2 till 4??:O
[länk]
Mycket jobb är nedlagt på att åstadkomma dessa.:(
Beror det på uppdateringen? Det verkar som om bara mina är borta. :@
Viktigast är bilderna på sid 4 eftersom de ger slutformlerna som folk kan använda sig av vid beräkningarna.
Jag glömde bort att dubbelkolla med dig att bilderna kommit tillbaka. Jag ser dem i alla fall.
 
Per Eskilsson skrev:
Jag glömde bort att dubbelkolla med dig att bilderna kommit tillbaka. Jag ser dem i alla fall.
Kollade just. Ja, bilderna är tillbaka, för mig i alla fall, (IE8).
 
Hemmakatten skrev:
Går man in på ett delforum, tex Juridik och sedan in på en tråd där man ser att det finns inlägg man inte läst och sedan går tillbaka/backar till delforumets sida så är tråden man varit inne i fortfarande markerad som om det fanns olästa inlägg i tråden.

Så var det inte förut. nu blir man osäker på om man läst tråden eller inte. För att få trådarna markerade som lästa måste man nu göra en "refresh" vilket är extra knöligt.
Nu fungerar lästamarkeringarna igen. Felet berodde på att vi skickade fel cache-control och pragma i headern. :D
 
Per Eskilsson skrev:
Nu fungerar lästamarkeringarna igen. Felet berodde på att vi skickade fel cache-control och pragma i headern. :D
Upptäckte det precis och ville bara säga tack för att ni tog tag i det!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.