C
Eller så utrotar grannen mössen och skaffar minkfällor för att utrota däggdjur som inte hör hemma i naturen på dessa breddgrader....
 
Christer1968 skrev:
KnockonWood - Du skulle kunna börja föda upp möss och råttor under dit hus så dina katter har något att göra och inte behöver störa grannen.... ;)
Lättare sagt än gjort, när huset står på en betongplatta direkt på marken.
Men har funderat på om man skulle kunna köpa lite vita möss i en zoo-affär, och ge som nyårspresent till kattorna.
Men det är nog inte tillåtet enligt djurskyddslagarna...

Får se vad vi hittar på :confused:

PS
Allt ovanstående om kattor och möss är naturligtvis bara lördagstrams!
 
  • Gilla
Pagno
  • Laddar…
C
Christer1968 skrev:
Jaha, vill uppnå 500 meddelanden i tråden men verkar själv har gått o lagt sig.....

Ber om ursäkt till dig Pagno, i min iver så trodde jag att en annan ville uppnå 500....
 
Christer1968 skrev:
Jaha, vill uppnå 500 meddelanden i tråden men verkar själv har gått o lagt sig.....
Njae, hämtade lite påfyllning, pudrade näsan och gjorde några kex med ost på, tillbaka nu.
:beer:
 
C
KnockOnWood KnockOnWood skrev:
Lättare sagt än gjort, när huset står på en betongplatta direkt på marken.
Men har funderat på om man skulle kunna köpa lite vita möss i en zoo-affär, och ge som nyårspresent till kattorna.
Men det är nog inte tillåtet enligt djurskyddslagarna...

Får se vad vi hittar på :confused:

PS
Allt ovanstående om kattor och möss är naturligtvis bara lördagstrams!

Mössen trivs i väggar och tak också så inte har du något problem där inte. Borra lite hål i väggarna och lite mat åt dem så har över hundra i ett nafts...
 
  • Gilla
Pagno
  • Laddar…
C
P Pagno skrev:
Njae, hämtade lite påfyllning, pudrade näsan och gjorde några kex med ost på, tillbaka nu.
:beer:
Nu blev jag också sugen på smörgåsar... lite kalles kaviar o oste på ett knäckebröd... mums
 
  • Gilla
Pagno
  • Laddar…
Christer1968 skrev:
Ber om ursäkt till dig Pagno, i min iver så trodde jag att en annan ville uppnå 500....
Jag skall fundera på ursäkten, meddelar senare om den godtas, tills dess så får vi väl hålla sams, vi är nästan grannar, bor inte längt ifrån varandra, några centimeter bara på min mobilskärm.
 
Tycker inte ni också synd om alla de som får upp vårat intellektuella skrivande på sin e-post, de som inte avregistrerat bevakningen på denna tråd.

Tror ni att någon av oss blir tillsagda av någon moderator att vi avvikit en aning från ämnet i trådstarten?

Mvh P-A
 
C
P Pagno skrev:
Jag skall fundera på ursäkten, meddelar senare om den godtas, tills dess så får vi väl hålla sams, vi är nästan grannar, bor inte längt ifrån varandra, några centimeter bara på min mobilskärm.
Har du inte förstått att köpa mobil med större skärm? På min så lär Sverige och Finland nästan 5 cm från varandra;)
 
  • Gilla
Pagno
  • Laddar…
100 inlägg kvar......
 
C
Tycker det är trams att bara skriva något för att uppnå en viss mängd
 
  • Gilla
Pagno
  • Laddar…
C
Och ditt inlägg Pago var redan nummer 400....
 
C
Orkar inte skriva tills det blir 500 idag, verkar som de flesta har gått och lagt sig redan...
 
Christer1968 skrev:
Tycker det är trams att bara skriva något för att uppnå en viss mängd
Mmmm, nästan så att jag håller med dig.

Vart tog KoW vägen, inte somnat än, han kan vara vaken nästan längre än jag.

Menade du allvar att myndigheterna skall bestämma om man vill ta ner ett träd på sin tomt, i Finland?
 
Christer1968 skrev:
Orkar inte skriva tills det blir 500 idag, verkar som de flesta har gått och lagt sig redan...
Kanske vi höres imorgon, godnatt så länge och god fortsättning....
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.