Super Andreas! Är det för tidigt redan nästa helg? Eller är kväll någon veckodag bättre för alla intresserade?
 
Jag har ingen möjlighet nästa helg alltså den 22-23 maj. En kväll mitt i veckan funkar för mig. Dock tycker jag Andreas Lundgren kommer med ett förslag om vi nu ska utnyttja hans lokal till första träffen! Det får ju bli lite på hans förutsättningar.
 
Då jag inte står för lokal kanske det är fräckt att ha åsikter om tidpunkt men personligen fungerar vardagkvällar väl så bra som helger. Hade varit kul med en hands-on träff!
 
Tja, vad sägs om Åldermansgatan 5 på torsdag den 20:e maj 18:00?

Sen är det ju karneval till helgen. ;)

Ni som är intresserade kan ju skicka ett privat meddelande till mig så vi vet vem som kommer. Mobilnummer finns på hitta.se för er som är intresserade...


/Andreas
 
Jag kan tyvärr inte den 20:e, men jag hoppas att ni får en toppenkväll!
 
Det låter kanonkul, tack för ett trevligt initiativ. Tyvärr har jag inte heller möjlighet att komma nu på torsdag.

Som jag nämnt för några här så hoppas jag få tillfälle att ordna något hemma hos mig också framöver. Det behöver bara röjas ut lite och kanske hitta någon dag när jag kan skicka bort familjen.
 
Vi är redo;)
 
Det här med träffar verkar fungera bätre söderut
Jag får väll fundera om man skall flytta. För det är kul att byta tankar irl.

Mvh Pär H
 
pär h skrev:
Det här med träffar verkar fungera bätre söderut
Jag får väll fundera om man skall flytta. För det är kul att byta tankar irl.

Mvh Pär H
Du är såklart välkommen söderut Pär! :)

Och det är verkligen roligt att byta tankar och tekniker, även vid basic snickeri så gör man saker lite annorlunda, och det finns goda möjligheter att snappa upp lite nya knep.
 
Vore kul att veta hur många som anmält sig till kvällens träff hos Andreas?

Kan ju också nämna att studieförbundet vuxenskolan jobbar med att leta fram lokal för ett annat gäng med liknande behov. Tjejen jag pratade med skulle ut och titta på någon scoutgård utanför lund i veckan och lovade återkomma med rapport...

Ses ikväll.
 
Kom ifrån mycket tidigare än vad jag hade tänkt mig - så jag dyker också upp, ska bli kul!
 
Nä, tyvärr blir det inte av för min del.
 
Jag hade också gärna dykt upp, men insåg tidigt att det inte skulle funka ikväll. Med facit i hand kvarstår min insikt... tyvärr.

Men det är i varje fall ett himla trevligt initiativ, så jag hoppas att det passar bättre i schemat nästa gång.
 
bygga_bo skrev:
Jag hade också gärna dykt upp, men insåg tidigt att det inte skulle funka ikväll. Med facit i hand kvarstår min insikt... tyvärr.

Men det är i varje fall ett himla trevligt initiativ, så jag hoppas att det passar bättre i schemat nästa gång.
Tyvärr var jag i samma sits. skulle hemskt gärna komma, men idag var inte möjligt. Dock, väldigt kul att de här träffarna blir av, och att det finns de som både har plats och är beredda att ta besväret med att ordna så vi kan träffas. Så med hopp om fler möjligheter ... :)

--- Mats ---
 
Tack för en trevlig kväll, Andreas med flera! Med lite planerade projekt etc så tror jag att detta kan bli riktigt bra.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.