Går ju att byta plats på 40 och 80 underskåpen, inte helt optimalt med lådor vid spisen kanske men det går inte att trolla heller
 
BirgitS
nino nino skrev:
Går ju att byta plats på 40 och 80 underskåpen, inte helt optimalt med lådor vid spisen kanske men det går inte att trolla heller
Numera har ju folk lådor överallt.
 
BirgitS BirgitS skrev:
Numera har ju folk lådor överallt.
Jo det är väl sant.
Är lite i valet och kvalet om jag ska ha diskmaskin eller inte...
Det är en 45cm inritad mellan kyl och diskbänk, men det är väl rätt skönt med maskin
 
BirgitS
Det verkar tom. vanligt att singlar sätter in diskmaskiner i ettor för att det är "så jobbigt" att handdiska typ fem saker.
 
Haha ja vi satt ju in en i grabbens lägenhet :D
 
BirgitS BirgitS skrev:
Det verkar tom. vanligt att singlar sätter in diskmaskiner i ettor för att det är "så jobbigt" att handdiska typ fem saker.
Min första egenhändigt betalda kapitalvara var en bänkdiskmaskin för ett par tusenlappar (eller vad den nu kostade). Så här en försvarlig bit in i nästa årtusende är det fortfarande ett av mina bästa köp.

Jag skulle absolut tycka att en diskmaskin vore ett plus om jag kunde välja bland flera i övrigt likartade lägenheter.
 
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Min första egenhändigt betalda kapitalvara var en bänkdiskmaskin för ett par tusenlappar (eller vad den nu kostade). Så här en försvarlig bit in i nästa årtusende är det fortfarande ett av mina bästa köp.

Jag skulle absolut tycka att en diskmaskin vore ett plus om jag kunde välja bland flera i övrigt likartade lägenheter.
Ja det är 2 trappor upp så det är ju en nackdel, diskmaskin får det bli.
Köpte en på facebook, för att ha som reserv till andra huset men den får nog flytta hit
 
Just ja, vad tror ni om att ställa kylen precis vid dörren istället?
Men vet inte om man får plats.. sen känns det kanske lite instängt, nu är det rätt öppet
 
BirgitS
Blir inte köksbänken väldigt kort då?
 
BirgitS BirgitS skrev:
Blir inte köksbänken väldigt kort då?
Jo men man får yta till höger om diskbänken men jag tror inte riktigt på det

3D-modell av ett kök på en datorskärm, perspektiviskt designverktyg, Samsung-märkt monitor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder



Det där ska gå
 
  • Gilla
BirgitS
  • Laddar…
Åsa Lund
BirgitS BirgitS skrev:
Numera har ju folk lådor överallt.
Ja, väljer mycket hellre grytlådor än underskåp!
 
Första panelbrädan uppe, tror det är 68 st totalt upp till nock.

Husfasad under renovering, stegar, byggställning, skalad gammal färg, gräsmatta, ingen synlig person, dagtid.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
boschkenta och 7 till
  • Laddar…
Måste väl vara enklast att köra med vinkelslipen med stenklinga genom putsen och ner i råsponten där jag ska öppna upp?
Sen är det väl nät som sitter fast så man får väl spetta loss skiten...

Köra direkt med cirkelsåg genom puts och råspont lär väl döda maskinen direkt och klingan

Tigersåg kanske funkar genom allt?
 
(y)
nino nino skrev:
Måste väl vara enklast att köra med vinkelslipen med stenklinga genom putsen och ner i råsponten där jag ska öppna upp?
Sen är det väl nät som sitter fast så man får väl spetta loss skiten...

Köra direkt med cirkelsåg genom puts och råspont lär väl döda maskinen direkt och klingan

Tigersåg kanske funkar genom allt?
Ja så hade jag iallafall börjat (y)
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
Ramnemark Ramnemark skrev:
(y)

Ja så hade jag iallafall börjat (y)
Vinkelslip sen tigersåg kanske är bäst
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.