404 läst · 2 svar
404 läst
2 svar
Måleriverktygslåda
Misstänker att finns massvis av målare på detta forum. Jag söker en smidig förvaring av diverse måleriverktyg (penslar, rollerbyglar, spacklar osv.). Då jag i stort sett endast använder Boschverktyg har jag en stor mängd L-boxx till maskiner, verktyg och som sortimentlådor. Vore kul med lite inspiration hur man kan inreda en L-boxx för måleri. Hittar massa bra inspiration till Systainer online men inget för L-boxx.
Produkter som diskuteras: "sortimentlådor"
Sortimentslådor
Sortimentslådor är utmärkta hjälpmedel för att organisera och sortera små infästningskomponenter som skruvar, spikar och muttrar. Genom att dela upp dessa delar i olika fack blir det enkelt att hitta och använda dem vid behov, vilket sparar
Läs mer
Välkommen till forumet Gidlund!
Linoljepenslarna kan du möjligtvis snickra en ordentlig trälåda til om du har tråkigt (eller inreda en modern box) om du inte använder penslarna varje månad, men du kommer aldrig att få plats med allt du behöver i en låda utan kommer behöva ha minst en lös hink med grejor ändå.
Krångla inte till det utan skölj ur en hink som 'alla' andra.F Fixare Gidlund skrev:
Linoljepenslarna kan du möjligtvis snickra en ordentlig trälåda til om du har tråkigt (eller inreda en modern box) om du inte använder penslarna varje månad, men du kommer aldrig att få plats med allt du behöver i en låda utan kommer behöva ha minst en lös hink med grejor ändå.