F fsn skrev:
ja, det kan den. När tror du det är rimligast att en effektreserv används? Tror du det är när man statistiskt har effektöverskott eller tror du det är när man statistiskt har effektunderskott? Bara för att den kan användas när fan som helst så betyder det inte att det är ett helt slumpmässigt brukande.
Det är dock en risk att en elbilsladdning blir dyrare än ifall man styrt strikt mot billigaste timpris. Det var min poäng.
 
F fsn skrev:
överföringsavgift på 68öre? Kriminellt.
Ja det är käpprätt åt platsen där Fakadilium regerar.
Tragiskt när man kompenserar en energibesparing, som man basunerar ut, är så viktig på detta vis.
 
Vissa har uppenbarligen svårt för matematik.
Den modellen gynnar den som minskar förbrukningen.
 
F
D Daniel 109 skrev:
Vissa har uppenbarligen svårt för matematik.
Den modellen gynnar den som minskar förbrukningen.
vilken modell? Din autistiska oförmåga att använda dig av ”svara” utan istället bara prata rakt ut är alltid ett problem.
 
  • Haha
karlmb
  • Laddar…
Jag citerar inte när jag svarar på senaste inlägget. Det tar bara plats och är mot reglerna.
 
F
D Daniel 109 skrev:
Jag citerar inte när jag svarar på senaste inlägget. Det tar bara plats och är mot reglerna.
källa?

Du citetar fö aldrig.
 
  • Gilla
karlmb
  • Laddar…
§ 5.13 Citat
Infoga bara citat när det är nödvändigt, dvs om det finns risk att man inte förstår vem du svarar med ditt inlägg. För många citat gör det svårare att följa diskussionen.


Jo, jag citerar när det är motiverat.
 
F
D Daniel 109 skrev:
§ 5.13 Citat
Infoga bara citat när det är nödvändigt, dvs om det finns risk att man inte förstår vem du svarar med ditt inlägg. För många citat gör det svårare att följa diskussionen.



Jo, jag citerar när det är motiverat.
länk

nej, det finns mängder av trådar där dina UFO-svar hade varit extremt förtjänta av citering.
 
  • Gilla
karlmb
  • Laddar…
F fsn skrev:
Din autistiska oförmåga att använda dig av ”svara” utan istället bara prata rakt ut är alltid ett problem.
Skriver man ett relevant inlägg i en tråd som avhandlar ett specifikt ämne så pratar man inte rakt ut.
 
F
useless useless skrev:
Skriver man ett relevant inlägg i en tråd som avhandlar ett specifikt ämne så pratar man inte rakt ut.
så i en tråd som handlar om ett lustigt månadsmedel så är det inte att prata rätt ut om man eventuellt svarar på nåt om överföringskostnaden? Det är ju ganska mycket en helt annan sak faktiskt.
 
  • Gilla
karlmb
  • Laddar…
F
D Daniel 109 skrev:
Det är så konversationer fungerar. När den man kommunicerar med sagt något så kommer man med en fortsättning utan att säga specifikt vad man svarar på. Om man däremot svarar på något som nämnts tidigare så behöver det förklaras. Nu svarar jag på föregående inlägg och citat behövs således inte. Det tar bara plats i tråden.
Jag väntar fortfarande på förtydligande svar om ”modellen” med överföringskostnader på 68 öre. Vänligen använd dig av citering när du svarar.
 
F fsn skrev:
så i en tråd som handlar om ett lustigt månadsmedel så är det inte att prata rätt ut om man eventuellt svarar på nåt om överföringskostnaden? Det är ju ganska mycket en helt annan sak faktiskt.
Jag har iallafall inga problem att följa de olika subdiskussionerna i tråden.
 
F
Det finns många trådar.
 
  • Gilla
karlmb
  • Laddar…
useless useless skrev:
Jag har iallafall inga problem att följa de olika subdiskussionerna i tråden.
Det står ju också att du har Asperger.
 
  • Haha
fsn
  • Laddar…
S Sir Duke skrev:
Ja som någon skrev längre upp, att få koll på deras prissättningsmodeller kräver en utbildning som kostar pengar. Det kanske är krångligt av naturen, eller så har det gjorts krångligt. Det var min känsla när jag skapade tråden, att det finns många påslag vi inte förstår eller vet om.
Det har du tragiskt nog rätt i.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.