AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Här är hans kod. Hur bra funkar det

[media]
Mycket roligare med soldat-gruppsex än skottväxling. Men kanske inte vad beställaren tänkte sig.
 
  • Haha
AndersMalmgren
  • Laddar…
  • Haha
sinuslinus och 1 till
  • Laddar…
Maskintok skrev:
satan.. jag skulle få min på onsdag men är hemma med symptom.. Så vi får se..

GAAAHHH
Ja den kan du nog se dig i månen efter... :thinking:
 
A
MariaiÖstergötland MariaiÖstergötland skrev:
Ja den kan du nog se dig i månen efter... :thinking:
Ja tyvärr..
 
MariaiÖstergötland MariaiÖstergötland skrev:
Preciiis när man började hoppas på att kunna skicka tillbaka minsta ungen till förskolan så man faktiskt kan jobba hemifrån på ett vettigt sätt: BAAM, äldsta ungen testar positivt. Hej familjekarantän. GAAAAH. [bild]
Vi klarade oss från att vår covidpositiva son smittade någon annan i familjen. Skönt, räcker med en vecka i karantän :p
 
De andra i familjen kanske är immuna redan?
 
GAAAAAAAAHHHHHHHHHHH när man äntligen får kolen till tvättmaskinen. Det har hunnit bli tvättkris hemma och jag är nöjd för jag hittade kol till nästan halva priset jämfört med Nettoparts. Jag menar hur svårt kan det vara att gör kol till en elmotor?????
Kolborste med fjäder och anslutningsledning till tvättmaskinsmotor på tygunderlag.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Det verkar som att jag fick en byggsats ... vet inte om jag ska skratta eller gråta....
 
Båda barnen covid, det ena redan över men fångad i självtest. det andra antagligen sista dagen med feber imon o de följer samma mönster. alla testade på ”riktigt” idag. Både jag o frun influensasymptom. Hon 3doser + influensavaccin, jag 2 doser och 3e samma dag som första ungen fick symptom så den lär ju inte skydda. så vilket som så har vi dragit på oss något. Men hey! Bättre nu än sportlovet! Men gaaah!
 
D Dublin skrev:
GAAAAAAAAHHHHHHHHHHH när man äntligen får kolen till tvättmaskinen. Det har hunnit bli tvättkris hemma och jag är nöjd för jag hittade kol till nästan halva priset jämfört med Nettoparts. Jag menar hur svårt kan det vara att gör kol till en elmotor?????
[bild]
Det verkar som att jag fick en byggsats ... vet inte om jag ska skratta eller gråta....
Köpt på IKEA?
 
Gaaaaaaah, förskolan stängd resten av veckan, indikation på att skolan (2*lågstadie barn) nog stänger nästa vecka, 1-2 barn sjuka, antigen test visar negativt på barn (och även mig, testade bara för att våga åka till jobbet)... Kan man inte bara få omikron covid så det blir gjort!?! Gaaah.
Och angående vab när skola/föris stänger så får man 90% av vanlig vab av nån jävla anledning. Tappade en halv månadslön på det förra våren. Gaaah.
 
S swirve skrev:
Gaaaaaaah, förskolan stängd resten av veckan, indikation på att skolan (2*lågstadie barn) nog stänger nästa vecka, 1-2 barn sjuka, antigen test visar negativt på barn (och även mig, testade bara för att våga åka till jobbet)... Kan man inte bara få omikron covid så det blir gjort!?! Gaaah.
Och angående vab när skola/föris stänger så får man 90% av vanlig vab av nån jävla anledning. Tappade en halv månadslön på det förra våren. Gaaah.
Shit va jobbigt! Men tyckte de sa att de inte skulle stänga längre pga smittspridning. I alla fall här..
 
Gaaaaah skjutvapen är komplexa state machines. (Skott går av när man återför manteln med avtryckaren intryckt, super säkert) :D

 
useless useless skrev:
Köpt på IKEA?
Närå. Men när Nettoparts skulle ha 445 spänn för ett par motorkol så letade jag upp en annan firma för reservdelar. Där var priset mer humant, 193kr, men kvaliteten var ju inte den bästa...
 
S
D Dublin skrev:
Närå. Men när Nettoparts skulle ha 445 spänn för ett par motorkol så letade jag upp en annan firma för reservdelar. Där var priset mer humant, 193kr, men kvaliteten var ju inte den bästa...
Gaaahh!
Ett till exempel på att inte köpa skit. ;)
Buy once, cry once. :crysmile:
 
O olofh skrev:
Shit va jobbigt! Men tyckte de sa att de inte skulle stänga längre pga smittspridning. I alla fall här..
Har 3-4 kollegor här som har stängd förskola/skola på olika ställen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.