A
F fribygg skrev:
Det är iaf inte ditt fel
Säg inte det.. :thinking:
han kan ju inte rå för att han kom efter Anders... :crysmile:
 
F fribygg skrev:
Det är iaf inte ditt fel
Haha nej. Min sambo är också millennial, iof i äldsta spannet på den generationen och hon är mycket vettigare.
 
nikasp
Gnälliga, självcentrerade och humorlösa är hur vi ser på millennials va? Det är inte så att ni bara är för lika?
 
  • Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Gnälliga, självcentrerade och humorlösa är hur vi ser på millennials va? Det är inte så att ni bara är för lika?
Slöa och bortskämda skulle jag säga.

Generation X som jag tillhör är ju milsvidd bättre. Är du boomer?
 
Här är hans kod. Hur bra funkar det

 
  • Haha
  • Gilla
b8q och 4 till
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Generation X som jag tillhör är ju milsvidd bättre. Är du boomer?
Jag är vuxen. Men jag konstaterar att du är en skam för den ironiska generationen.
 
  • Gilla
Workingclasshero och 1 till
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Här är hans kod. Hur bra funkar det

[media]
The gift that just keeps giving!
 
  • Haha
Screew och 1 till
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Slöa och bortskämda skulle jag säga.

Generation X som jag tillhör är ju milsvidd bättre. Är du boomer?
Trams. Generationsindelningen är alldeles för bred för att dra några slutsatser utifrån. Är själv född under första halvan på 80talet och vägrar att bli satt i samma fack som 90talisterna. Där kan man snacka om odugliga och lata. Enligt obekräftade uppgifter ligger dom t.ex. bakom 99% av alla doldafeltrådar på forumet.
 
  • Haha
Boilerplate4U och 2 till
  • Laddar…
N nybyggarn3 skrev:
Trams. Generationsindelningen är alldeles för bred för att dra några slutsatser utifrån. Är själv född under första halvan på 80talet och vägrar att bli satt i samma fack som 90talisterna. Där kan man snacka om odugliga och lata. Enligt obekräftade uppgifter ligger dom t.ex. bakom 99% av alla doldafeltrådar på forumet.
The retardness är väl lite lägre på de födda 81 till 85 men en gång millennial alltid millennial. ;)
 
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Jag är vuxen. Men jag konstaterar att du är en skam för den ironiska generationen.
Vilka påhopp, när jag jobbade på HM så var det en snubbe där som ville skriva en bok om mig. Och då specifikt mina oneliners. Så det kanske det är du som inte är mottaglig? Saknar humor?
 
Ja, vi säger väl det.

Ingen ironi i baren.
 
En annan grej jag märkt med boomers är att de inte kan citera så man får notifiering.

Det är likadant med han som har en Minion som avatar
 
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
En annan grej jag märkt med boomers är att de inte kan citera så man får notifiering.

Det är likadant med han som har en Minion som avatar
GAAAAAAHH vad har det i den här tråden att göra?
 
  • Gilla
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
En annan grej jag märkt med boomers är att de inte kan citera så man får notifiering.
Jag kanske bara bryr mig mer om andras möjlighet att läsa trådarna än din bekvämlighet? Du får gärna hitta ett ställe där det är otydligt vem jag svarar i en tråd så ska du få en guldstjärna.

Men nu slutar jag med det här innan någon måste skapa en meta-gaahhh-tråd.

Edit: För sent.
 
  • Gilla
  • Haha
mexitegel och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.