GAAAAAHHHH!!!

Trådarna spårar ur, inte bara denna utan flera andra trådar också! Kan vi inte bara bara ha fullt fokus på GAAAAHHH!!! istället?
 
E
Gaaaaahhhh!!!!
Ta bort användandet av nattblöjan på minstingen samtidigt som elpriset slår rekord dag efter dag.
 
  • Haha
Modig
  • Laddar…
Vi har ju kul när vi jobbar iallafall

Skärmdump av kodändringsloggar med humoristiska kommentarer om buggfixar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Nawroz
  • Laddar…
Så…. Det är ett anti-gahhhh? Annars förstår jag inte varför du postar det här?

För övrigt är det lite intressant att du beter dig som en inverterad boomer genom att lusa ner denna tråden med OT så vi som bevakar den öppnar den helt i onödan…
 
  • Gilla
boschkenta och 5 till
  • Laddar…
Nu ska vi se... Brorsan fick inte leverans av fungerande kod eftersom du vinat lunch. Noterar.

Hatar när det händer, verkligen gaaaaaah.
 
  • Gilla
Pappa1986 och 1 till
  • Laddar…
Bevaka en slasktråd den var ny.
 
  • Gilla
ådal
  • Laddar…
Mikael_L
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Vilka påhopp, när jag jobbade på HM så var det en snubbe där som ville skriva en bok om mig. Och då specifikt mina oneliners.
Det skulle jag också gilla att göra ... :D
 
  • Haha
AndersMalmgren
  • Laddar…
Gaaaaaaah!

När det ena barnet klagar på radioskugga, och det har rätt.
 
  • Ritning av husplan med zoner i olika färger, markerat område visar dålig radiosignal.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Haha
  • Gilla
VidarH och 4 till
  • Laddar…
engs
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Gaaaaaaah!

När det ena barnet klagar på radioskugga, och det har rätt.
Dålig täckning i Narnia eller? ;)

Gaaaaah! Efter nära på två veckors isolering så stänger grabbens skola precis när vi ska tillbaka ut i verkligheten...
 
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Gaaaaaaah!

När det ena barnet klagar på radioskugga, och det har rätt.
Hemma så gjorde boysens cloud server (en stor HP blade server) att det blev radioskugga ungefär som i din bild.
 
Preciiis när man började hoppas på att kunna skicka tillbaka minsta ungen till förskolan så man faktiskt kan jobba hemifrån på ett vettigt sätt: BAAM, äldsta ungen testar positivt. Hej familjekarantän. GAAAAH. Positivt COVID-19 antigentest som visar två röda streck vid C och T.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
1
  • Laddar…
A
MariaiÖstergötland MariaiÖstergötland skrev:
Preciiis när man började hoppas på att kunna skicka tillbaka minsta ungen till förskolan så man faktiskt kan jobba hemifrån på ett vettigt sätt: BAAM, äldsta ungen testar positivt. Hej familjekarantän. GAAAAH. [bild]
Är det så? :thinking:ändrade inte regeringen restriktionerna? :thinking:
 
Maskintok skrev:
Är det så? :thinking:ändrade inte regeringen restriktionerna? :thinking:
De har ändrat de för trippelvaccinerade utan symptom, men vet du... jag skulle fått min tredje dos på torsdag men denna får jag ju boka om nu pga dotterns positiva test. Suck.
 
  • Ledsen
1
  • Laddar…
A
MariaiÖstergötland MariaiÖstergötland skrev:
De har ändrat de för trippelvaccinerade utan symptom, men vet du... jag skulle fått min tredje dos på torsdag men denna får jag ju boka om nu pga dotterns positiva test. Suck.
satan.. jag skulle få min på onsdag men är hemma med symptom.. Så vi får se..

GAAAHHH
 
Redigerat:
richardtenggren
Vi tog hem vår dotter förra veckan då vi fick info om första fallet på dagis, så hon har klarat sig men resten av gruppen som fortsatt gå verkar fått covid...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.