971 951 läst · 9 935 svar
972k läst
9,9k svar
GAAAAHHHH!!!
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 381 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 381 inlägg
Gaaaargh!
PostNord, behöver inte säga mer MEN - försändelse från Skåne, lämnat Malmö den 14/12 och sen står det still (spårbart alltså). Tänker som den snälla person jag är att det är ju mängder av paket i omlopp men idag surade jag till och kontaktade kundtjänst som säger att det finns en "notifikation" om ankommit Årsta (min närmsta postterminal) den 15/12 men det står inte i spårbarhetslänken. Nu måste avsändaren reklamera, vilket inte är ett tvång då det är en privatperson, och jag kan inte annat än vänta och hoppas att paketet återfinns.
Ba*s på riktigt. Skickat i god tid innan jul.
Portot höjs den 1/1 2024.
God Jul alla rara Byggahusare, tur det finns trådar här att både avreagera sig på, tjabblas om och glädjas åt.
PostNord, behöver inte säga mer MEN - försändelse från Skåne, lämnat Malmö den 14/12 och sen står det still (spårbart alltså). Tänker som den snälla person jag är att det är ju mängder av paket i omlopp men idag surade jag till och kontaktade kundtjänst som säger att det finns en "notifikation" om ankommit Årsta (min närmsta postterminal) den 15/12 men det står inte i spårbarhetslänken. Nu måste avsändaren reklamera, vilket inte är ett tvång då det är en privatperson, och jag kan inte annat än vänta och hoppas att paketet återfinns.
Ba*s på riktigt. Skickat i god tid innan jul.
Portot höjs den 1/1 2024.
God Jul alla rara Byggahusare, tur det finns trådar här att både avreagera sig på, tjabblas om och glädjas åt.
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 119 inlägg
Gaaaah! När man bla jobbar med installationer av paraboler, och folk började ringa igår em och talade in på svararen att de behöver hjälp då bilden försvunnit (ymnigt snöfall här)
Samtalen fortsätter idag på morgonen (fortfarande snöfall)
Samtalen fortsätter idag på morgonen (fortfarande snöfall)
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 119 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 589 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 589 inlägg
Renoveringsnovis