GAAAAAH för snösörja p.g.a saltning..
 
  • Gilla
FredrikR och 3 till
  • Laddar…
richardtenggren
Det kom lite snö ⛄️ ❄️

Vit rumsvägg, frostad fönsterspringa ovanför radiator, del av vit stol.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Wow
  • Älska
klaskarlsson och 9 till
  • Laddar…
Gaaaaaaaaaaah!
Hur många gånger man än säger till barnen att vara försiktiga och bära iPads ordentligt och inte försöka balansera dom på huvudet för att samtidigt få med sig sju kilo lego, gosedjur, täcke och tre böcker, så har det återigen hänt. Spricka i glaset. Förra gången försökte jag byta glas själv och det gick "sådär". Denna gång blir det nog att lämna in till det facila priset av 1800:- eller däromkring.

Enda positiva är väl att jag inte haft lönesamtal på jobbet än, så ytterligare en fjantig utgift gör att jag blir mer taggad på att vara oförskämd i mina anspråk.
 
  • Gilla
  • Älska
Manganbangan och 7 till
  • Laddar…
tommib
Om man inte skäms lite för sina löneanspråk så har man bett om för lite...
 
  • Gilla
GladanS och 8 till
  • Laddar…
Gaaaaaaahhhh!!!!! En 2-liters Bravo apelsinjuice 47 kr på ICA. Inte länge sen den kostade runt 25 kr. Tom personalen trodde det var något fel på prismärkingen.
 
  • Wow
  • Ledsen
  • Gilla
mrsnhp och 4 till
  • Laddar…
RoTe
M Myckling skrev:
Gaaaaaaahhhh!!!!! En 2-liters Bravo apelsinjuice 47 kr på ICA. Inte länge sen den kostade runt 25 kr. Tom personalen trodde det var något fel på prismärkingen.
45kr på Willys, jag blev så förvånad att jag tog en bild:
Apelsinjuice i gula förpackningar märkta "BRAVO" på hylla, priset är 44,90 SEK per styck.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Wow
  • Gilla
klaskarlsson och 3 till
  • Laddar…
A
RoTe RoTe skrev:
45kr på Willys, jag blev så förvånad att jag tog en bild:
[bild]
Vad i helvete! Det är ju inte ens en god juice. Vad ligger Brämhults och liknande på nu? Hundralappen?
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
richardtenggren
yoloboi skrev:
Vad i helvete! Det är ju inte ens en god juice. Vad ligger Brämhults och liknande på nu? Hundralappen?
Skönt, då sved det för chefen när de köpte Tropicana till frukosten i fredags, efter han snålat in på just juice till de andra frukostarna! Gäller att köpa många liter på fredagarna så de täcker kommande vecka bara! 🤓
 
Redigerat:
  • Haha
Workingclasshero och 2 till
  • Laddar…
För någon vecka sedan var jag för första gången på tre år i Italien. Morgonrutiner med frukost på standard café. Cappuccino, cornetto och ett glas färskpressad apelsinjuice. Senast 2€ För juicen Nu 4-5€ på samma nivå av ställe. Självklart så mycket bättre än Bravo och Tropicana men inte riktigt värt längre.
 
Är det brist på apelsiner eller?
 
  • Gilla
klaskarlsson
  • Laddar…
GAAAAHHHHHHH Sambon har sprungit in i väggen.
 
  • Ledsen
  • Älska
  • Gilla
klaskarlsson och 15 till
  • Laddar…
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Är det brist på apelsiner eller?
Ja det måste vara något sånt. Har för mig att så sent som förra veckan var priset runt 35 kr.
 
M Myckling skrev:
Ja det måste vara något sånt. Har för mig att så sent som förra veckan var priset runt 35 kr.
Vi får hoppas på mycket frost så det blir härligt röda Apelsiner iaf. 🙌
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
M Myckling skrev:
Ja det måste vara något sånt. Har för mig att så sent som förra veckan var priset runt 35 kr.
20 kr denna vecka på ica maxi ,tyder ju inte på någon brist
 
GAAAAHHHHH!!!

Hur fan tänker man när man i ett planerat jobb lägger en helt slät körplåt i en backe med kraftig lutning två dagar innan på förhand känd snö & köldsmocka. Och hur fan tänker man när man inte följer reglerna om att lägga en liten klack på/av plåten!

Jävla rövhattar 🤬
 
  • Arg
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.