Ja du, blev inte mycket handlande på plats men Festool-demonstratören hade att göra. Vid 17 blev vi utkörda (de stängde) och därefter burgarkoma.

Skoj? Yes box!
 
Cheesus skrev:
Nu är väl dejten grabbarna emellan över eller har ni efterfest med klämmande och kännande på varandras verktyg????

Alltså maskinerna så ingen tror nåt annat!

Haft skoj? Plånboken tom? Sms-lån? Pantsättning av fru, hus och barn?
Ooooh! Där sade du något!!
Får dra dit i morgon igen!
Hur var det, hade de några demo-priser?
Jag fastnade ju så i Festool-Bosses hajk-demonstrationer så jag glömde helt att man faktiskt kunde handla också.. :eek:
 
Redigerat:
CCPusher skrev:
Ooooh! Där sade du något!!
Får dra dit i morgon igen!
Hur var det, hade de några demo-priser?
Jag fastnade ju så i Festool-Bosses hajk-demonstrationer så jag glömde helt att man faktiskt kunde handla också.. :eek:
Jo, jag hade planer på att kolla ett par saker för att köpa när det fanns erbjudanden, men sällskapet och diskussionerna gick före.

Vi kanske ses alla där i morgon igen, den här gången med skygglappar och målinriktad blick. :)

--- Mats ---
 
Javisst ja! Kampanj priser för bövelen! Hur kunde vi glömma fråga om det?
Nåväl, det var urtrevligt att få träffa/prata/käka med andra grön/svarta träsktroll!
 
Ja, det var mkt trevligt! Roligt att träffa forum-folk, och bra+intressanta demonstrationer av festools representant....även om han nästan fick slå slag på sig själv för att förklara hur den nya dominon kunde vara bättre än den gamla med piggar:)

Är betydligt närmare ett köp av mfs-systemet numera, det verkade väldigt trevligt. FS-PA är jag dock lite tveksam till fortfarande.
 
Jepp, riktigt roligt!
Trevligt som tusan att käka med lite andra entusiaster också, särskilt då större delen av bekantskapskretsen är diagnostiserade med mitthandstumme ;)

Får väl hoppas de har fler demodagar snart :D
 
Är det några bättre priser på Festool då?
 
Kave skrev:
Är det några bättre priser på Festool då?
Nej, tyärr inte.

Attans skit att jag missade sammankomsten igår. Kom inte loss från jobbet förrän löken i era burgare började göra sig påmind för omgivningen...
 
bygga_bo skrev:
Nej, tyärr inte.

Attans skit att jag missade sammankomsten igår. Kom inte loss från jobbet förrän löken i era burgare började göra sig påmind för omgivningen...
Illa!
Iofs så beställde jag utan lök...
Nåja, du får en ny chans idag, jag ska nämligen sticka dit en runda nu. :cool:
 
CCPusher skrev:
Illa!
Iofs så beställde jag utan lök...
Nåja, du får en ny chans idag, jag ska nämligen sticka dit en runda nu. :cool:
Var där innan idag. Dessutom skall jag iväg och käka burgare nu - försöker ta igen vad jag missade igår ;) (Dessutom har de stängt nu).
 
Jo, kändes lite stressigt, dessutom hade festool snubben packat ihop.
Fick kompensera genom att köpa en japan.

Nåja, de har ju öppet i morgon också, får väl kanske ta en vända dit och klämma och dregla lite, jag ska ju ändå lägga golv bara några hundra meter därifrån... :p
 
Haaa, visste att det fanns en gammal tråd om detta... Theofils har öppet hus imorgon den 27/3, någon som ska dit?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.