Ska vi satsa på 15.30 på torsdag då? De hade väl öppet till 17.00 om jag minns rätt?
 
Jag dyker med upp vid 15.30-16.00...
 
Tror nog att jag kikar förbi också :)
 
Nu är det svar på vitt, helt öppna sektmöten tillochmed! Härligt
 
gifen skrev:
Nu är det svar på vitt,
Hmm, hur menar du nu? Trodde det var svart på grönt ;)
 
Masses skrev:
Jag dyker med upp vid 15.30-16.00...
då försöker jag också lösa samma tid.

--- Mats ---
 
Hur känner vi igen varandra? Festool skrivet i pannan med grönt läppstift? ;-)
 
Masses skrev:
Hur känner vi igen varandra? Festool skrivet i pannan med grönt läppstift? ;-)
Allmän opprofesionell look med tungan hängande utanför den dreglande munnen och trots det intensiv uppvaktning av samtliga säljare i lokalen?

--- Mats ---
 
Mikael_L
Mats Bengtsson skrev:
Allmän opprofesionell look med tungan hängande utanför den dreglande munnen och trots det intensiv uppvaktning av samtliga säljare i lokalen?

--- Mats ---
Kommer säkert gälla diverse löst folk i lokalen, knappast ett utseende förbehållet Festoolsekten på byggahus.. :D :D
 
Mats Bengtsson skrev:
Allmän opprofesionell look med tungan hängande utanför den dreglande munnen och trots det intensiv uppvaktning av samtliga säljare i lokalen?

--- Mats ---
Vad är oprofessionell look på Theofils - klädd i kostym? :rolleyes: Vi hade i varje fall hittat varandra på ett enkelt sätt...

(Nej, det är inget seriöst förslag)
 
Mats Bengtsson skrev:
då försöker jag också lösa samma tid.

--- Mats ---
Samma här (1530-16 typ)
 
Masses skrev:
Hur känner vi igen varandra? Festool skrivet i pannan med grönt läppstift? ;-)
Det bästa är väl om vi gör den hemliga "festool handshaken". Alternativt en riktig traditionell "zimmer-man-klädsel":
 
  • festo.jpg
Daniel_N skrev:
Det bästa är väl om vi gör den hemliga "festool handshaken". Alternativt en riktig traditionell "zimmer-man-klädsel":
Det var en imponerande sänksåg du använder. Hur som helst, då samlas vi runt dig.

--- Mats ---
 
Pass upp bara, han är olik sig från bilden ; )
 
Manberg skrev:
Pass upp bara, han är olik sig från bilden ; )
Var nog bara så att du hade svårt att känna igen mig för att jag hade glömt min zimmerman-kostym...;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.