De är på hugget, Theofils ringde precis och frågade om jag fått kampanjkatalogerna ;)
 
Sluta nu.....hur sugen blir man inte på att dra till Skåne i morrn?

Manberg, Mattiasp, Handyman....ska vi ta en tur i morrn??? Vore sjukt kul.

Vi hittar ju iaf Daniel där nere bland alla andra, inte lätt att missa!
 
Cheesus skrev:
Sluta nu.....hur sugen blir man inte på att dra till Skåne i morrn?

Manberg, Mattiasp, Handyman....ska vi ta en tur i morrn??? Vore sjukt kul.

Vi hittar ju iaf Daniel där nere bland alla andra, inte lätt att missa!
Ni är välkomna:) Tyvärr är kockumskranen redan såld cheesus, annars du kanske kunde lagt ett bud, kunde nog fått ett bra pris, finansierat resan i fått o riktigt mkt kran för pengarna:) kunde varit bra när du ska stapla brädor!

för er utanför skåne/varvsnäringen: http://sv.wikipedia.org/wiki/Kockumskranen
 
Redigerat:
Cheesus skrev:
Sluta nu.....hur sugen blir man inte på att dra till Skåne i morrn?

Manberg, Mattiasp, Handyman....ska vi ta en tur i morrn??? Vore sjukt kul.

Vi hittar ju iaf Daniel där nere bland alla andra, inte lätt att missa!
Vilken tur att man har andra planer som inte går att flytta på. Det hade varit kul att åka ned till Skåne med några andra verktygsfreakar. Nåja, vi ses ju snart i Dalarna!
 
Tyvärr blir det väl lite trångt att hinna till Te o Fil-bjudningen i Skåneland.

Kockumskranen hade varit något. Tyvärr missade jag budgivningen och Hyundai fick köpa den för 1 dollar.

DEN hade varit något att ha på gården. Mer macho är svårt att tänka sig. Tänk vilken maskin att plocka vedkorgen full med!
 
Mikael_L
Cheesus skrev:
Kockumskranen hade varit något. Tyvärr missade jag budgivningen och Hyundai fick köpa den för 1 dollar.

DEN hade varit något att ha på gården. Mer macho är svårt att tänka sig.
Hade du kranen där gjorde det inget att f-bolaget vägrade bygga upp nya huset på annan plats, du hade flyttat huset själv sen.
 
Jodå, tanken slog mig förstås, men har heller ingen möjlighet att komma loss nu. Vi får väl se när det blir UFO-party härnäst.
 
Ja, hade varit kul och ha något mer regionalt. Kan själv inte flänga till Cheesus i Dalarna i sommar då det väntas tillökning ;(
 
Argh!
Jag har helt klart varit borta från forumet för länge!
Nåja, jag dyker upp i arbetsmunderingen i morgon.
Förmodligen närmre 16 än 15.30..
 
Vet knappt om jag vågar gå dit, en butik full med Festoolinbitna verktygsfreaks! Fast jag är väl på god väg åt det hållet själv..........

Ser ni någon i svart skinnjacka som oförstånde står och pillar på en Festoolpryl och stilla undrar vad man månne skulle kunna åstakomma med denna pryl jämfört med den billiga kopian man har hemma, så är det med stor sannolikhet jag :p
 
Öh! man skulle tydligen ge signalement också...

Blå arbetsbyxor med veab tryckt på benen, förmodligen någon sunkig t-shirt, glasögon och långt hår.
Eventuellt har jag varseljacka också, missar ni den så behöver ni inga verktyg, då behöver ni boka tid hos en optiker :D ;)
 
Lång drasut med ryggsäck och en blå huvtröja som det står TLTH på ;)
 
CCPusher skrev:
Öh! man skulle tydligen ge signalement också...
Låter som en bra ide. Jag har lite skägg, jeans o tröja, samt pratar med största sannolikhet i mobiltelefon med banken, högljutt argumenterande för att en felder i princip inte tappar något i värde alls och är en fullkomligt trygg säkerhet för ett mindre lån. Snygg är jag också.
 
Blå jacka, jeans, förmodligen en grön keps med solglasögon på, ... rakat huvud

Hehe detta känns som ett swingersparty blinddate, eeehh... inte för att jag varit med på en... hrm :-S
 
Nu är väl dejten grabbarna emellan över eller har ni efterfest med klämmande och kännande på varandras verktyg????

Alltså maskinerna så ingen tror nåt annat!

Haft skoj? Plånboken tom? Sms-lån? Pantsättning av fru, hus och barn?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.