Mikael_L
Jadu Glufsglufs ...
Du kanske borde passa dig för det här forumet då, för här vimlar det ju av sådana där förhatliga hemmapulare, som tror sig kunna både spika spik och såga bräda. :D Och en massa annat tokigt tror dom ... (vi).
Du kommer få chansen att förfasa dig rätt ofta helt enkelt.

Men allra helst får du ge oss ett eller annat handfast råd över hur det blir bäst utfört, och sen kan du sova gott på natten då du vet att det blev lite bättre och lite säkrare i ett hus någonstans här i landet.
 
Redigerat:
Jag tror att man ska vara med rädd för hempularna som INTE kommer hit och frågar hur dom ska göra :rolleyes:
 
Jag tycker det är skoj att läsa om saker man kan "förfasa" sig över :D sen har man ju en gnutta skadeglädje också så man kan sitta och le lite när man läser om misstag folk gjort eller hantverkare som tabbat sig ordenligt men självklart om jag har något vettigt att komma med för att ge råd så gör jag ju det.
 
Sen kommer jag att ha byggtekniska frågor själv då jag varit så dum att jag har lovat att helrenovera sommarstugan, dvs blåsa ur allt och börja om från början med endast stommen, yttertak, golv och´vissa inerväggar kvar.

Ett enda ögonblick av svaghet och trötthet så tog sambon chansen.....:D
 
Glufsglufs skrev:
Ett enda ögonblick av svaghet och trötthet så tog sambon chansen.....:D
du kanske borde renovera sambon istället:D *kunde inte låta bli*
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.