[QUOTE="
De glömde skriva "som vi trots utpressningsförsök ändå inte lyckat få kunden att betala extra för efter genomfört köp"...[/QUOTE]
Är det sant? TS har väl inte skickat tillbaka?
 
harry73
My misstake. Jag klickade bara på den som såg dyrast ut, inte så lätt när man inte har koll :D
 
Det var fler än TS som nappade på erbjudandet. Säkert flera som har skickat tillbaks sina efter utpressningen.
 
Eriksgatan
Precis. TS har skrivit om det i något inlägg. Skulle inte kännas OK att köpa en sådan prisfyndvara på NoN när man nu vet att det är troligt att någon stackare som trodde sig gjort ett bra köp, i efterhand har tvingats skicka tillbaka den efter att fått ultimatum om att betala mer eller så tar NoN det vidare. Fy, jag blir så beklämd när jag tänker på det att jag behöver dra ut och köra några timmar med röjsågen.
 
  • Gilla
Daniel_N
  • Laddar…
Lite nyfiken om Chris hört något mer?
 
Nix, inget nytt under solen. Deras sista hot verkar ha runnit ut i sanden.

:)
 
  • Gilla
Appendix och 5 till
  • Laddar…
Hur har det gått med ditt lite skadade samvete du nämnde i #1?
 
harry73
Kan tänka mig att netonnet åtgärdade det på ett effektivt sätt
 
  • Gilla
Rdna och 4 till
  • Laddar…
Harrys svar är rätt slående.
 
  • Gilla
Appendix
  • Laddar…
Så om du nallar lite godis från någon som tittar bort, och han slår dig med en käpp, då skulle det rättfärdiga att du nallade godisbitarna?
 
Men han nallade ju faktiskt inte något? Han passade på att handla lite extra billiga verktyg bara, en mans misstag kan bli en annan mans lycka, thats life!
 
Man kan ju inte sälja en produkt till ett kanonpris sen bli arg på kunden och begära mer pengar i efterhand för att man förstår att man har gjort fel.

Din liknelse om godis och käpp är ju som att lägga en tusenlapp på marken och sen bli arg på personen som tar upp den, dom får skylla sig själva och lära sig av sina misstag helt enkelt, som oss andra!
 
MultiMan
Vilken förfärlig människosyn du verkar ha Biggie. Man kan behandla varandra med respekt och förståelse, det är inte givet att djungelns lag ska råda. Att roffa åt sig så mycket som möjligt bara för att det går är inget tvång, det är ett val man gör och det påverkar i förlängningen hela samhället.
 
  • Gilla
possum77 och 4 till
  • Laddar…
MultiMan MultiManOriginal skrev:
Vilken förfärlig människosyn du verkar ha Biggie. Man kan behandla varandra med respekt och förståelse, det är inte givet att djungelns lag ska råda. Att roffa åt sig så mycket som möjligt bara för att det går är inget tvång, det är ett val man gör och det påverkar i förlängningen hela samhället.
Så en bra deal på Netonnet påverkar hela samhället. Hoppas du skämtar
 
  • Gilla
Sir Duke
  • Laddar…
MultiMan MultiManOriginal skrev:
Vilken förfärlig människosyn du verkar ha Biggie. Man kan behandla varandra med respekt och förståelse, det är inte givet att djungelns lag ska råda. Att roffa åt sig så mycket som möjligt bara för att det går är inget tvång, det är ett val man gör och det påverkar i förlängningen hela samhället.
han tömde ju inte lagret, så sluta förvräng
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.