Hur är karen att installera? Lätta eller? Bara att koppla på varm- och kallvatten med de kopplingat som finns. Man behöver inte byta? Är det vanlig stickkontakt till elen eller hur kopplar man in den?

Är det någon som köpt utomhus spa? Vad tycker ni? Erfarenheter...
 
De är väldigt lätta att installera. bara att skruva i vattnet med en "duschkoppling". Så det måste man väl ha förberett för.
Sen är det en stickkontakt bara att sticka i väggen om man vill eller så tar man dit en elektriker som gör det ordentligt på en gång.
 
Vatten & avlopp är långa slangar, så du kan har det varsomhälst bakomm den yta karet täcker.
 
Väldigt roligt tråd det här, som sträcker sig nästan 2år... efter att ha läst alla inlägg så måste jag säga att det är överlag bara positiva åsikter om dessa kar.
Nått enstaka inlägg har det kommit från dom värsta skeptikerna som total sågar badkaren, dock har jag inte sett ett enda inlägg där en köpare till badkaren blivit missnöjd.
Kommer att beställa hem ett A111B, och hoppas att jag blir lika nöjd som de övriga ägarna...
 
Hahah och det är NORSKA kronor också! Jag ska säga det till mina norska vänner, "Jag köpte ett badkar till huset, gå in till vikingbad o kolla!" ;D
 
är poolfixaren samma typ av företag som importlagret?
 
Jahapp, då har även vi slagit till på ett badkar fr Importlagret, ett W0819 ;D
Vi beställde även badrumsinredning ( G029 och G046 i ek) fr Trendimport, halva priset mot de tänkta möblerna fr Vedum. Säkerligen stor kvalitetsskillnad, men hey, jag trånar inte såå mycket efter låddämpning mm att jag inte kan leva utan det, vi har det i köket ...

Härliga sparade slantar som nu läggs på en schysst altan istället.

TyraMyra
 
Hej,

Funderar starkt på en W0819 men kan inte riktigt bestämma mig för
om lyxpaketet med rengörning samt värmare är något att ha.

Ni som har resp. inte har auto rengörning och värmare, för- och nackdelar?

Vad jag förstår så säljer BT-Trading endast med lyxpaketet, vill man ha utan så får det bli via importlagret.

Tack på förhand!

/Niclas
 
Vi köpte utan lullull, resonerade som så att ju mer xtra allt, desto större risk att nåt går sönder, är icke i behov att kunna bli nådd överallt, finns ju dessutom sladdlösa varianter på både telefon och radio numera... ;)
TyraMyra
 
nijo2 skrev:
Hej,

Funderar starkt på en W0819 men kan inte riktigt bestämma mig för
om lyxpaketet med rengörning samt värmare är något att ha.

Ni som har resp. inte har auto rengörning och värmare, för- och nackdelar?

Vad jag förstår så säljer BT-Trading endast med lyxpaketet, vill man ha utan så får det bli via importlagret.

Tack på förhand!

/Niclas

värmen klarar man sig uten, man kan ju tappa ur & fålla på vatten istället, men det kalnar ju inte för fort.
radion är ingen kvaitetsprryl & telefonen går endast att svara i (allt funkar, men du kan inte själv ringa då du inte har tangenter/sifror)
var det nått mer som ingick i lyckpaketet?

fast det är ju klart badar man länge & har bublrna igång helatiden så svalnar ju vattnet fortare, det är väll inte så stor prisskilnad?
 
Tack för era svar!
Hade redan hunnit trycka på beställa knappen :)

Hursomhelst så blev det en utan "lyxpaketet".

/Niclas
 
Hej,

Vill bara berätta att vi beställde från Trygghandel.se och vi är oerhört nöjda. Mycket proffsig service och snabb leverans. Är det någon som har någon annan erfarenhet eller uppfattning om Trygghandel.se

 
Carl Lantz skrev:
Hej,

Vill bara berätta att vi beställde från Trygghandel.se och vi är oerhört nöjda. Mycket proffsig service och snabb leverans. Är det någon som har någon annan erfarenhet eller uppfattning om Trygghandel.se
med tanke på att det nu finns flertalat inlägg om denna site, på bara en timme, så låter det som reklam!!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.