R
Maskintok skrev:
Det är inget off topic.
Ok, det var du som uppmanade mig att hålla mig till ämnet, och detta är det enda jag diskuterat i tråden. Det är som vanligt svårt att förstå dig.

Maskintok skrev:
Men jag har ingen skyldighet vad det gäller belägg
Skyldighet och skyldighet, om du vill bli trodd och inte framstå som att du bara hittar på saker så är det bra om du belägger dina påståenden.

Men nej, ingen kan förstås tvinga dig att belägga något. Detta trodde jag redan att vi rett ut?
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
A
R RoAd skrev:
Ok, det var du som uppmanade mig att hålla mig till ämnet, och detta är det enda jag diskuterat i tråden. Det är som vanligt svårt att förstå dig.



Skyldighet och skyldighet, om du vill bli trodd och inte framstå som att du bara hittar på saker så är det bra om du belägger dina påståenden.

Men nej, ingen kan förstås tvinga dig att belägga något. Detta trodde jag redan att vi rett ut?
tydligen inte eftersom du frågar mig efter saker.
 
R
Maskintok skrev:
Är man?
enligt Ukraina självt så hetsade USA häromdagen vilket inte Ukraina tyckte var varken smart eller i deras intresse...
Om USA skickar soldater till Ukraina så gör de det med tillåtelse av dem så klart.

Något annat vore ju en krigshandling och då är vi tillbaka på att jag vill se belägg för att USA planerar att skicka in militära trupper i Ukraina mot deras vilja.

Om sedan Ukraina har haft kritik mot något annat USA gjort är ju en annan sak, eller hur?
 
  • Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
R RoAd skrev:
Om USA skickar soldater till Ukraina så gör de det med tillåtelse av dem så klart.

Något annat vore ju en krigshandling och då är vi tillbaka på att jag vill se belägg för att USA planerar att skicka in militära trupper i Ukraina mot deras vilja.

Om sedan Ukraina har haft kritik mot något annat USA gjort är ju en annan sak, eller hur?
Skulle inte tro Ukraina vill ha amerikanska trupper där... det triggar upp Ivan för mycket
 
  • Gilla
1
  • Laddar…
R
Maskintok skrev:
tydligen inte eftersom du frågar mig efter saker.
Så nu är att efterfråga belägg samma sak som att TVINGA dig? Nej nu får du ändå ge dig.

På samma sätt som du har rätt att vägra belägga saker så har jag rätt att be dig göra det.
 
  • Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
A
R RoAd skrev:
Om USA skickar soldater till Ukraina så gör de det med tillåtelse av dem så klart.

Något annat vore ju en krigshandling och då är vi tillbaka på att jag vill se belägg för att USA planerar att skicka in militära trupper i Ukraina mot deras vilja.

Om sedan Ukraina har haft kritik mot något annat USA gjort är ju en annan sak, eller hur?
amerikanska trupper upp till 5000 man skulle finnas i länder intill Ukraina.. Men inte i Ukraina.
Ukraina själva har sagt ifrån detta då det bara ger mer aggression.
Så ja.
 
A
R RoAd skrev:
Så nu är att efterfråga belägg samma sak som att TVINGA dig? Nej nu får du ändå ge dig.

På samma sätt som du har rätt att vägra belägga saker så har jag rätt att be dig göra det.
Det var detta jag svarade på.
"Detta trodde jag redan att vi rett ut?"
vad hetsar du upp dig över?
 
R
skoge skoge skrev:
Skulle inte tro Ukraina vill ha amerikanska trupper där... det triggar upp Ivan för mycket
Jaha, då tackar de väl nej till hjälpen?
 
A
R RoAd skrev:
Jaha, då tackar de väl nej till hjälpen?
De har redan fått 650 miljoner dollar i ammunition och vapen... Det räcker länge eller hur?
 
R
Maskintok skrev:
amerikanska trupper upp till 5000 man skulle finnas i länder intill Ukraina.. Men inte i Ukraina.
Ukraina själva har sagt ifrån detta då det bara ger mer aggression.
Så ja.
Men då så. Vad är problemet? Det pratades om att USA skulle "gå in i" Ukraina utan deras tillåtelse. Är det ingen som tror det längre? Mycket förvirrande inlägg i frågan nu.

Maskintok skrev:
Det var detta jag svarade på.
"Detta trodde jag redan att vi rett ut?"
vad hetsar du upp dig över?
Vad du svarar på är som vanligt inte helt glasklart.

Är vi överens om att du har rätt att vägra ge belägg för saker du påstår, och att jag har rätt att be om dem för att tro på dig?

Maskintok skrev:
De har redan fått 650 miljoner dollar i ammunition och vapen... Det räcker länge eller hur?
Och vad vill du ha sagt med det? Jag har bara ifrågasatt att USA skulle skicka militärer till Ukraina utan lov.
 
  • Gilla
stoffes
  • Laddar…
Maskintok skrev:
Fortsatt högt gaspris – i två år till
[länk]
För att föra nån form av saklig diskussion, vad är poängen att länka till en 20 dagar gammal artikel utan att kommentera nåt som helst.???

Sen ett råd i all vänlighet, länka INTE så hela tråden ser dina tidigare sökningar :rofl::rofl:
"Tracking=staticview&parent-title=14-årig-flicka-våldtogs-och-tvingades-dricka-syra-–-avled-av-sina-skador&parent"
 
Redigerat:
  • Haha
kashieda
  • Laddar…
A
R RoAd skrev:
Men då så. Vad är problemet? Det pratades om att USA skulle "gå in i" Ukraina utan deras tillåtelse. Är det ingen som tror det längre? Mycket förvirrande inlägg i frågan nu.



Vad du svarar på är som vanligt inte helt glasklart.

Är vi överens om att du har rätt att vägra ge belägg för saker du påstår, och att jag har rätt att be om dem för att tro på dig?



Och vad vill du ha sagt med det? Jag har bara ifrågasatt att USA skulle skicka militärer till Ukraina utan lov.
Ja vi är överens.
Vad jag ville ha sagt är att USA inte kommer att stationera trupper i Ukraina.. när det gett bort dessa medel..
 
  • Gilla
stoffes
  • Laddar…
skoge skoge skrev:
Skulle inte tro Ukraina vill ha amerikanska trupper där... det triggar upp Ivan för mycket
Det var tydligen ett telefonmöte mellan Biden och presidenten eller vem det är i Ukraina. Där vill Biden säga att Nato ska sända trupp och säkra landet osv. men Ukraina höll inte med. De ansåg det överdrivet, för det blir egna landet som kommer bli mest lidande. Nu vill Pelosi att det ska skrivas nya lagar i USA om skydd för Ukraina och dess gränser. Men egna landet och gränserna ska vara öppna.
 
  • Gilla
skoge och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.