Status
Inte öppen för fler kommentarer.
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
Ha ha!
Har jag missat något? Kanel?
Ja, uppenbarligen har du missat att kanel numera har blivit mycket populärt som hårfärgningsmedel sedan det introducerades av Trump. Inte baserat på kemikalier utan enbart naturliga ämnen och skadar inte miljön. Endast myror är överkänsliga mot kanel så vid användning bör man hålla sig borta från myrstigar och myrstackar.
Gott att utvecklingen gör framsteg.
 
Staffans2000
Du ser.
Karln överraskar igen!
Clinton kör säkert på med kemikaliebaserade hårfärgningspreparat.
1-0 till The Don!
 
  • Gilla
Abies koreana
  • Laddar…
KnockOnWood KnockOnWood skrev:
JAS 35 Gripen
Som gammal flygsoldat så finns det gränser för vad man kan tåla även på internet.
 
  • Gilla
Nyfniken och 2 till
  • Laddar…
V Ville_Vessla skrev:
Som gammal flygsoldat så finns det gränser för vad man kan tåla även på internet.
Kan man verkligen fota med Jas gripen ?! Det undrar jag.
 
Staffans2000
Esset i "JAS"=spaning?!
 
Hoppas att den här tråden fortsätter till 2020. Det är då DT kommer att förlora stort mot Elizabeth Warren.
Det måste bli lätt match för Elsan eftersom Trump lär lyckas lika mycket under den andra halvan av mandat perioden som den första halvan :)
Det vill säga, ingenting.
Just nu jobbar han mycket hårt för fosterlandet mao spelar golf i Florida. Undrar varför tog han semester för det?! Han spelar ändå golf på arbetstid.
 
L
L Lars48 skrev:
Hoppas att den här tråden fortsätter till 2020. Det är då DT kommer att förlora stort mot Elizabeth Warren.
Det måste bli lätt match för Elsan eftersom Trump lär lyckas lika mycket under den andra halvan av mandat perioden som den första halvan :)
Det vill säga, ingenting.
Just nu jobbar han mycket hårt för fosterlandet mao spelar golf i Florida. Undrar varför tog han semester för det?! Han spelar ändå golf på arbetstid.
Vitahuset har nu förklarat vad han gör på golfen. Han försöker övertyga en massa gubbar i kongressen att rösta för olika saker han vill göra. Dvs golfen är en ren lobbying grej.
 
Ska en president uttrycka sig på det viset ?
Skärmdump av ett Twitter-inlägg av Donald Trump om kärnvapenknapper.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
L Lars48 skrev:
Ska en president uttrycka sig på det viset ?
[bild]
Klart man inte ska men det visar ju bara på set många med mig redan räknat ut!
Han har itn3 alla pommes på tallriken!
 
A Abies koreana skrev:
Ja, uppenbarligen har du missat att kanel numera har blivit mycket populärt som hårfärgningsmedel sedan det introducerades av Trump.
Intressant. Men är det inte risk att man blir på kanelen?
 
En J35(inte en JAS 35), världens snyggaste jaktplan utförande några häpnadsväckande manövrer. Håll till godo.
Även Donald Trump skulle nog uppskatta detta för att hålla sig till tråden,
 
K Kromo skrev:
Klart man inte ska men det visar ju bara på set många med mig redan räknat ut!
Han har itn3 alla pommes på tallriken!
Det finns vissa regler inom amerikansk politik som tillexampel att inte skoja med kärnvapen. Denna regel var förstärkt efter att Ronald Reagan skojade om att bomba Sovjet inom fem minuter under ett radioprogram som han trodde att inte sändes i realtid.
Den här presidenten tror att han har hamnat på jorden från himelen och bryter emot såna viktiga regler. Är det på det viset han ska göra USA SAFE AGAIN ?!.
Jag skulle inte vilja bosätta mig där om det är en sån president som har tillgång till kärnvapen knappen.
 
Mikael_L
26 sept för drygt ett år sedan hade clinton och trump sin första debatt.
Hillary insåg detta redan då:
"Clinton svarade att en man som kan provoceras med en tweet inte kan anförtros kärnvapenkoderna."

Men hon bor, mig veterligen, kvar i USA, trots allt. ;)
 
  • Gilla
Lars48
  • Laddar…
Staffans2000
Mikael_L Mikael_L skrev:
26 sept för drygt ett år sedan hade clinton och trump sin första debatt.
Hillary insåg detta redan då:
"Clinton svarade att en man som kan provoceras med en tweet inte kan anförtros kärnvapenkoderna."

Men hon bor, mig veterligen, kvar i USA, trots allt. ;)
Inte heller Clinton, som ville dra in USA i ännu ett krig. Denna gång mot Ryssland, för att de eventuellt avslöjat att HRC misskött sitt jobb som "utrikesminister". Snacka om lättstött!
De är båda två helt olämpliga att komma i närheten av "den stora knappen".
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.