bäckåbölja skrev:
[länk]
Tråkigt att fönstren blivit bytta, annars var ju interiören ovanligt välbevarad och smakfullt renoverad. Synd på renoveringen att de inte först bytte tillbaka till "riktiga" fönster... :(
 
henq skrev:
Pampigt. Märklig efterbehandling av fotona.
Ja, det störde jag mig också på. Det var ju många rätt fula färgkombinationer och det där jäkla "skarpantikfiltret" som jag brukar kalla det gör ju bara att det ser värre ut.
 
Krokkodriljo skrev:
Inget coolt hus... men intressant ljussättning :)

[länk]
Jag blir nästan mållös. Samtidigt som det var grymt coolt är det... totalt smaklöst. Oj. Intressant hur de har löst det, dock.
 
AndersPS skrev:
Jag blir nästan mållös. Samtidigt som det var grymt coolt är det... totalt smaklöst. Oj. Intressant hur de har löst det, dock.
Ett sätt att få färg när precis allt är målat kritvitt... :) Men måste kännas lite som att gå på disco? De har säkert spegelboll och rökmaskin på fredagkvällar?
 
bäckåbölja skrev:
Väggarna i matsalen var inte direkt vanliga!
[länk]
Fräckt.
 
Svårt att bestämma mig för om jag tycker det är coolt, idiotiskt, krångligt eller smart att bygga och bo på detta sätt.
 
  • Gilla
Henri
  • Laddar…
Krokkodriljo skrev:
Aquavilla

[länk]
Finns hyreslägenheter på pontoner i Karlstad. Tror de kostar runt 14 000 i månaden eller nåt?
 
MRK skrev:
Ja, vad säger man...??

[länk]
Nyrik, trendkänslig låda bland vackra sekelskifteskåkar säger jag... ;) Uppenbarligen någon som inte gillar att påta i trädgården som säljer... Kommer vara "daterad" så det förslår om 15 år, men troligen har de råd att göra om, men annars så är ju stilen så påkostad att det kommer stå sig även med åren... Fast kännas oändligt 2016...
 
  • Gilla
MRK
  • Laddar…
Krilleman
MRK skrev:
Ja, vad säger man...??

[länk]
Jag trodde jag hade börjat se i syne men är det en ny trend med säng i badrummet?!

"On suite" har fått en ny betydelse?!

Nåja, för 22 millar så slipper man ju klippa gräset.

KÖP!
 
krilleman_215 skrev:
Jag trodde jag hade börjat se i syne men är det en ny trend med säng i badrummet?!
Perfekt när vinterkräksjukan härjar :)
 
JohanLun skrev:
Nyrik, trendkänslig låda bland vackra sekelskifteskåkar säger jag... ;) Uppenbarligen någon som inte gillar att påta i trädgården som säljer...
Tror ni att någon har bott i huset? Köket är exklusivt, men obefintligt. Pölen är smutsig. Finns inget personligt i hela huset.
Fastigheten såldes för 7.3 Msek 2013 innan huset byggdes om.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.