Plötsligt har det nu börjat komma notifieringar på trådar som jag gjort inlägg i utan att jag själv aktiverat något, gäller efter senaste uppdateringen.
Jag har inte haft den aktiverad i min dator eller android, vad är orsaken? Vill inte ha dessa.
De kommer bara i Androidappen, inte på datorn.
 
Redigerat:
Har samma syndrom, har börjat att få not i Tapatalk utan att ha varit aktiv i tråden...
 
Per Eskilsson skrev:
Någon annan än a2011 som behöver logga in varje gång han startar appen?
jag måste logga in varje gång jag startar appen, samsung galaxy s2
 
Hur får man bort notifieringarna totalt sett i IOS versionen?? Jag vill inte ha dom alls.
 
bobas skrev:
Kan ni inte lägga in reklamen som vanliga forumposter så syns den oavsett vilket sätt eller app man använder för att läsa med?
Detta tycker jag låter som en klok ide!
 
  • Gilla
sandhall
  • Laddar…
AndersS skrev:
Plötsligt har det nu börjat komma notifieringar på trådar som jag gjort inlägg i utan att jag själv aktiverat något, gäller efter senaste uppdateringen.
Jag har inte haft den aktiverad i min dator eller android, vad är orsaken? Vill inte ha dessa.
De kommer bara i Androidappen, inte på datorn.
Noitieringarna går att stänga av. I iOS hanterar man dem under Inställningar > Notifieringar. I Android vet jag inte, jag har inte hunnit ta reda på.
 
lorens skrev:
jag måste logga in varje gång jag startar appen, samsung galaxy s2
Uppdatera android appen i google play så ska problemet vara borta.
 
Per Eskilsson skrev:
Noitieringarna går att stänga av. I iOS hanterar man dem under Inställningar > Notifieringar. I Android vet jag inte, jag har inte hunnit ta reda på.
Funkar inte för mig i iOS:(. Med Tapatalk går det bra att stänga av den vägen. Blir nog till att avinstallera.
 
Klicka på Inställningar > Notiser > Byggahus.se och ställ in som du vill ha det. Jag har t ex slagit av ljudet eftersom det stör för mycket.
 
Nimajneb skrev:
Funkar inte för mig i iOS:(. Med Tapatalk går det bra att stänga av den vägen. Blir nog till att avinstallera.
Jag har dock samma problem med tapatalk.

Notiser är avstängda men ändå får jag notis på allting. Inte bara när någon tråd jag varit aktiv i utan så fort det görs inlägg eller nya trådar under mina favoritämnen. Ingen fara för min del då jag ändå är beroende ;)
 
Hur ser ikonen ut till vänster om notisen? Är det en orange tapatalkikon eller en svart, vit eller grön byggahusikon?
 
Per Eskilsson skrev:
Klicka på Inställningar > Notiser > Byggahus.se och ställ in som du vill ha det. Jag har t ex slagit av ljudet eftersom det stör för mycket.
Ljudet fungerar att stänga av men inte resten. Allt är avstängt och BH appen ligger under "inte i notice centret" men ändå så hamnar inläggen i notiscentret :(
 
Vilken färg är det på Byggahus.se app ikonen på desktopen? Svart, vit eller grön?
 
Per Eskilsson skrev:
Hur ser ikonen ut till vänster om notisen? Är det en orange tapatalkikon eller en svart, vit eller grön byggahusikon?
Var frågan till mig så är det BH loggan
 
Ok, och vilken färg?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.