Är det lönt att vänta skrev:
Vänta på något man vill ha är aldrig kul! Akut behov SKAFFAR man sig! Är det Tekla som är "problemet" finner du här [länk] en massa nyttiga tips på hur du omgående får hem din Kap/gersåg! ;)
 
tlundberg skrev:
Ja, den börjar låta bättre och bättre. Hur ofta har de erbjudande på de där? Är det lönt att vänta, eller får man vänta ihjäl sig? ..
Var in i dag en sväng på Bauhaus i Länna och 254'an var slutsåld där men kommer in igen vecka 13 enl försäljaren jag frågade. Vet inte hur situationen ser ut dig ikring men det är väl bara att ringa o fråga när den kommer om den är slutsåld. :)
 
Är du beredd att vänta ett tag på den hade jag kollat hur det ser ut med priser från tyskland eller england också.
 
Har kollat både england och tyskland, men just kgs254m kostar minst lika mycket utomlands som i sverige. Så om jag ska köpa den så blir det i sverige!
 
Metabo KGS 254M kostar denna veckan 2495 på Bauhaus istället för 3995 i ordinarie pris.

Edit: Bäckebol, Bromma och Hyllinge har den hemma.
 
Redigerat:
Enligt prisjakt har den kostat 2500kr 2012-01-21 till 2012-03-05 och från 2012-03-19 och framåt

Edit: Och nu är det bara i Bäckebol som den har "grön" status på hemsidan. Enda Bauhaus jag kan åka till är Kalmar
 
Redigerat:
Och nu när de höjt priset igen så finns den på lager... Konstigt att den inte finns när den är billig, men så fort priset höjs så finns den helt plötsligt på lager igen. Dåligt! :(
 
Jag köpte en Metabo KGS 254M på Bauhaus igår, de hade 6st hemma.
Kostade 2495:- men jag hade en 10% rabatt app i telefonen så det blev
bara 2245:- att betala.

Svårt att hitta en bättre såg för dom pengarna:)

Registrerade sågen på Metabos hemsida och fick då 3 års garanti.
 
Redigerat:
3 års garanti i all ära, men Bauhaus själva erbjuder 5 års garanti på allt :)
 
End skrev:
3 års garanti i all ära, men Bauhaus själva erbjuder 5 års garanti på allt :)
Så sant (y)
 
SC Aero skrev:
Jag köpte en Metabo KGS 254M på Bauhaus igår, de hade 6st hemma.
Kostade 2495:- men jag hade en 10% rabatt app i telefonen så det blev
bara 2245:- att betala.

Svårt att hitta en bättre såg för dom pengarna:)

Registrerade sågen på Metabos hemsida och fick då 3 års garanti.
Vad är det för app?
 
Bauhaus egna app ger väl 10 % vid första köpet om jag minns rätt
 
kinglolle skrev:
Bauhaus egna app ger väl 10 % vid första köpet om jag minns rätt
Stämmer bra(y)
 
kinglolle skrev:
Bauhaus egna app ger väl 10 % vid första köpet om jag minns rätt
Tackar för det.. har vägarna förbi ett Bauhaus eller två till helgen och är på jakt efter ett sidohängt parasoll! (y)
 
Så har även jag äntligen lyckats köpa en Metabo KGS 254 M från Bauhaus för 2500kr (plus frakt) :)

Gick in på prisjakt idag på morgonen för att lägga en bevakning på sågen, så att jag inte skulle missa nästa gång de satte ner priset på den. Såg då att de hade sänkt priset i går! Så jag skyndade in på deras hemsida och la en beställning direkt :) Vågade inte chansa på att den skulle finnas kvar till rätt pris nästa gång jag passerar ett Bauhaus. (9 mil till närmsta)

Tack för alla värdefulla tips i tråden!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.