K KjellTimell skrev:
Vad ingick i "plattsättning/snickare"? Skulle du våga dig på att bryta ur kosten för Flyt, tätskikt och plattsättning från "byggkostnaden"?
Det kan jag absolut göra då det är en specad offert jag fick :)

Materialet som ingick under plattsättare/snickare var flytspackel, komplett tätskikt samt fix/fog/silikon från plattsättarens sida. Detta kostade 8837kr. Arbetet gick på 29812kr innan och 20868kr efter ROT :)
 
  • Gilla
KjellTimell
  • Laddar…
K
Kändes ju som ett bra pris! :)
 
K KjellTimell skrev:
Kändes ju som ett bra pris! :)
Japp ett av alla bra priser :)

Tittar jag på det jag inhandlat själv, dvs inredning, belysning och kakel/klinker kostade våra val utan rabatter/kampanjer osv 55700kr och vi gav allt som allt 31600kr. Så snittrabatten ligger på ca 43% vilket känns som en bedrift i sig :D
 
Vad snyggt det blev!

Håller själv på i källaren och det blir rätt dyrt så köpte en Glädje kommod precis som du, dock grå färg. Såg inget om att det skulle vara belysning under men det gör väl inget. Blev fundersam hur man kopplar in detta och hur den tänds släcks? Hur gjorde ni?

//Rikje
 
Tack så mkt!

Vår är ihopkopplad med spegelbeöysningen, så tänder jag den så tänds det även under kommoden :) elektrikern drog dock fram en egen tråd så vill jag så kan jag koppla det till en egen knapp.

Så svaret är att den kopplas på strömbrytare :)
 
  • Gilla
rikje
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.