Den är för DIY. Ska renovera badrum och kök på landet, en dragare med tillbehör skulle passa fint!
 
Svaret är: DIY

Motivering: Då vi har flyttat från lägenhet till hus är det mycket verktyg som ska inhandlas. Detta skulle hjälpa mig otroligt mycket eftersom verktyg är så dyrt. Samt en kanon start på mitt första egna projekt "altanbygge"
 
Svar 1: DIY

Jag behöver en ny skruvdragare, då jag min gamla bestämde sig för att köra fullgas hela tiden och lukta bränt nu i helgen. Dessutom så skar ett lager i min överhandsfräs, och en fjäder brast i min häftpistol, så det är synd om mig.

Vi ska dessutom gifta oss i sommar, och hade tänkt hålla ceremonin hemma, på en nybyggd altan. Well, med bröllop, bilprovning, tandläkare och däck som behövde akutbytas och några andra oväntade akututgifter så är vi budgetmässigt på gränsen, och altanen är troligen inte genomförbar, med tanke på att en skruvdragare som räcker till ett altanbygge inte ryms inom budgeten.

Vår gamla altan är grå, nött, har delvis satt sig och har diverse färgskvättar på sig. Inte direkt det man vill förknippa med vigseln...
 
Hej!

Svar: 1DIY

Haft föregångaren till denna skruvdragare sedan 2010. Men nu har den fått fnatt: bara två lägen av och fullgas medan lampan signalerar fel. Utan effektnivå blir det hysteriskt oavsett ljussignalen.

Uppskattar lampans placering på Bosch (skrivdragaren skymmer inte sig själv) och skulle bli glad för en ny!
 
Svar : DIY

Ska snickra ihop en sandlåda och bygga om ett gästhus till en lekstuga. Utan en vettig skruvdragare som fungerar så kommer en i vanliga fall, snäll 3 åring inte vara så snäll och gullig längre. Vad gör man inte för att få lite lugn och ro hemmavid...
 
Svar 1: DIY

Tänkte bygga riva våran entrétrappa med gammal sprucken klinkers och bygga en snygg i trä istället.

Då kommer jag behöva en bra skruvdragare samt borr för att kunna fästa räcke mm.

Att ha allting samlat i en snygg väska är ett plus så man slipper spendera halva dagen för att leta upp allt man behöver för jobbet :) !!!
 
Svar:1

Har en svåger som gärna hjälper till när jag ska renovera men nu har hans skruvdragare gått sönder och han kan inte hjälpa till när vi nu ska bygga om en redskapsbod till en lekstuga, han anser inte att han behöver någon ny(de bor i lägenhet) så då vore det fantastiskt med en sån här elitmaskin så att jag fortfarande kan få hans hjälp.
 
Rätt svar: DIY

Jag skulle behöva en då bra skruvdragare. Då vår försvann med vår bil när vi sålde den.
Så vi har inte kunnat skruva upp någonting där vi flyttat in, inga gardinstänger, inga hallmöbel och inget av det andra vi velat skruva upp. Så det är så tråkigt när man inte kan boa in sig ordentligt. Så en riktigt bra skruvdragare skulle bli ett riktigt bra tillskott till familjen.
 
Svar 1. DIY

Har flyttat till radhus och har bara en väldigt enkel skruvdragare, så en sån här maskin skulle vara perfekt för alla behov runt huset!
 
DIY!
Är stugvärd på vår koloniförening och varje år behöver staket, stugan eller redskapslådor lagas pga slitage eller vandalism. Kraftig ladningsbar skruvdragare skulle underlätta sååå mycket! Dessutom skulle jag kunna bygga bra planteringsbord till balkongen.
 
Svaret är 1. DIY

Eftersom jag är rookie med villa
Är inte mina verktyg att gilla
när hemmaprojekten ska starta i år
med dessa verktyg allt lättare går
 
Svaret är Do It Yourself! DYI.

Denna maskin kommer att få bekänna färg både i det dagliga husarbetet men framförallt för att installera och montera en hel del utrustning i min båt inför en jordenruntsegling. Till en början skall jag borra ett 2" hål i 5cm tjockt GRP-skrov för att montera en ny genomföring. Skall bli spännande att se om kraften i maskinen räcker!

Hur den sedan håller i den marina salta miljön när väl resan påbörjats återstår att se.
 
Svar: 1

Den skulle vara perfekt för mig. Släpar ofta skruvdragaren mellan lägenheten och fritidshuset. Ofta kommer jag hem med skruvdragaren men har glömt bitsen i stugan. Nästa gång är borren kvar i lägenheten men bitsen och maskinen i stugan. Och ibland behövs träborren i lägenheten men de tar jag nästan aldrig med mig och så där håller det på. Att ha allt samlat i samma låda låter som en utmärkt lösning.
 
Svar DIY. Jag och frugan håller på med ett köksprojekt som innebär riv ut allt och rikta upp väggar och golv och isolera så det är rejält med jobb och då kommer en bra skruvdragare väl till pass då jag bara lånar farsans ibland för de ha inte blitt att man köpt en. Hoppas jag skulle kunna vinna denna maskin och dra rejält med nytta av den.
 
Svar 1.

Motiveringen blir densamma som förra gången :)

"Byggprojektet jag skulle behöva denna PSR 18 LI2 Compact med tillbehör till är faktiskt, huset!
Sen vi köpte vårt första hus för 3 år sen har projekten avlöst varandra, stora som små...och så lär det fortsätta :) "
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.