DIY
Gamla 9.6V skruvdragaren hänger inte med längre... Hög tid att uppdatera med en 18V med all utrustning jag kan tänkas behöva inför utbyggnaden på landet i sommar. Den gamla erbjuder jag som inbyte, inte ens grabben på 5 år anser den vara bra nog när han ska skruva...
 
DIY
Jag behöver en sån här för att jag ska bygga om hela köket, inklusive slå ut en vägg, i sommar.
 
DIY
Jag har blivit ordentligt inspirerad av er altanskola och ska nu göra slag i saken att bygga altan i sommar. Det är dags nu när ni tillhandahållit så nyttig information. Då skulle en bra skruvdragare komma väl till pass.
 
S
Svaret är DIY

Men jag tycker maskinen kan gå till någon som ska ge den till barn t.ex. Bosch grön är ingenting manrenoverar hus med.
 
Svar 1 DIY.
Efter många års trägen väntan börjar nu barnen hjälpa till, även med mina projekt. Roligt och uppskattat, men det har medfört att jag oftast är utan skruvdragare själv, eller så skulle jobbet gått bättre med en till. För att vårda deras nyvakna intresse, och få dom att se hur kul det är med bra nya verktyg vill jag gärna vinna. Alla bra tillbehör kommer väl till användning, för att ersätta utslitna bits och borrar.
 
Svar DIY!

Nybörjare som jag är kommer snart få flytta in i vårt nybyggda hus, så har jag som projekt att bygga en liten lekstuga åt barnen helt Själv. Då hade det varit helt fantastiskt att vinna detta set!!!
 
DIY är svaret på denna trevliga maskin
 
1. DIY

Jag ska bygga hus och garage så en Bosch skruvdragare kommer väl till pass där trots att det är ett stort projekt.
 
Svar: DIY
Motivation: Då frugan vill få altanen utbyggd med ca 100 kvadrat m och jag har en hel övervåning som som än sålänge endast är isolerad och glesad. Så då hade det vart bra med en riktig och pålitlig maskin eftersom den jag har är nog över 10 år gammal och inte av samma kvalitet så den snart dags för tippen.
 
Har fått bygglov till en Attefallare (jo bygglov, inte bygganmälan) och en skruvdragare skulle sitta fint, för jag kan inte spika. framför dennna bygnad skall det sen bli en altan, så mycket skruvande blir det
 
Svar DIY

Kollegorna är smått irriterade för att jag lånar hem skruvdragare och glömmer ta tillbaka dagen efter. En egen skulle göra mitt arbetsklimat bättre.
 
peternicklas
Svar: DIY
Frun gnäller över att hon inte vågar använda mina verktyg då hon är rädd för att skada dem. Detta paket vore en bra överanskning för henne så hon kan hjälpa till med att bygga den altan och insynsskydd som hon länge tjatat om.
 
Svar: 1 DIY

I sommar skall det stora altanprojektet avslutas och det skulle verkligen sitta fint med en ny dragare då den gamla tyvärr lämnade in efter lång och trogen tjänst, i samband med samma bygge förra sommaren.
Att slutföra med min 10.8V maskin känns inte lockande och risken är att det inte blir klart i år heller...
 
Svaret är 1 DIY!

Jag skulle verkligen behöva en ny skruvdragare då jag haft min i snart 10 år och batteriet börjar sjunga på sista versen. Nu snart när våren har börjat komma igång riktigt så ska jag byta ut hela köket samt bygga tvättstuga/förvaring i anslutning till köket. Tvättmaskinen står just nu i sovrummet och det är ju knappast optimalt.

Sen i sommar blir det till att bygga en trevlig altan. Vi köpte huset förra sensommaren och hann inte med något då. Dessutom ovanpå allt så väntar frugan nu vårt första barn så det blev lite bråttom att få ihop huset. :)
 
Svar: DIY

Vi ska bygga en altan av närproducerad ek (uppväxta på tomten) som det sedan producerats plank utav. Planken har nu legat i press och tork. Då ek är så hårt så behöver varje skruvhål både borras och försänkas så en ordentlig skruvdragare från Bosch kommer väl till hands!
image.jpg
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.